مدیران نسبت به فعال کردن حوزه روابط عمومی اقدام کنند
مدیران نسبت به فعال کردن حوزه روابط عمومی اقدام کنند

[ad_1] فرماندار ویژه مراغه از غیرفعال بودن و کم‌کاری روابط عمومی در ادارات شهرستان انتقاد کرد و گفت: روابط عمومی‌ها ویترین ادارات به شمار می‌روند و باید مدیران نسبت به فعال کردن این حوزه اقدام کنند. داود اسدیان در بازدید از برخی ادارات شهرستان مراغه اظهار داشت: روابط‌عمومی ادارات باید به صورت مستمر خدمات و […]

[ad_1]

فرماندار ویژه مراغه از غیرفعال بودن و کم‌کاری روابط عمومی در ادارات شهرستان انتقاد کرد و گفت: روابط عمومی‌ها ویترین ادارات به شمار می‌روند و باید مدیران نسبت به فعال کردن این حوزه اقدام کنند.

داود اسدیان در بازدید از برخی ادارات شهرستان مراغه اظهار داشت: روابط‌عمومی ادارات باید به صورت مستمر خدمات و اقدامات انجام شده را اطلاع‌رسانی کنند تا مردم در جریان امور قرار گیرند.

وی با تاکید براینکه روابط عمومی‌ها مرجع اطلاع رسانی و حلقه واسط بین مردم و ادارات هستند، بیان کرد: متاسفانه در برخی ادارات شاهد مشکلاتی در زمینه تبیین عملکرد و اطلاع رسانی هستیم و این به علت عدم وجود سواد رسانه ای و نبود چارت روابط عمومی در آنهاست.

فرماندار مراغه در بازدید از اداره پست شهرستان افزود: تعداد بالای مراجعه کننده به این اداره باید ساماندهی و کنترل شود چراکه مردم می توانند برخی از امورات اداری را به صورت الکترونیک و اینترنتی انجام دهند.

اسدیان اضافه کرد: اطلاع‌رسانی در این راستا بسیار مهم و تاثیرگذار می‌تواند باشد و باید رئیس اداره نسبت به اطلاع‌رسانی محیطی و خبری اقدام کند.

وی ادامه داد: امکان صدور گواهی کدپستی ۱۰ رقمی به صورت الکترونیکی و غیرحضوری در سامانه پست، فراهم شده و مردم برای ارائه آن به دستگاه‌های خدمات رسان از جمله گاز، برق و آب و مخابرات نیازی به ممهور کردن آنها به مهر پست ندارند.

وی با اشاره به اینکه با این اقدام حجم مراجعات به اداره پست کاهش می‌یابد، تاکید کرد: پس از دریافت الکترونیکی گواهی کدپستی نیازی نیست که مردم به اداره پست مراجعه کنند.

وی در بازدید از مخابرات شهرستان هم گفت: تعامل و حضور میدانی پررنگ مدیران ادارات می تواند در کاهش مشکلات مردم نقش مهمی ایفا کند و اثربخش باشد.

انتقاد فرماندار مراغه از غیرفعال بودن روابط‌عمومی ادارات

فرماندار مراغه با اشاره به اینکه نباید مدیران تنها به گزارشات بدنه کارشناسی خود اکتفا نکنند، افزود: حضور میدانی و ملاقات مردمی که مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید دارند باید در دستور کار قرار گیرد چراکه برخی از موارد و مشکلات را باید مدیران از مردم به صوت مستقیم و بدون واسطه بشنوند و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

اسدیان بیان کرد: وقتی مردم می بینند که مدیران در ببن آنان هستند و خود مشکلات را از نزدیک لمس می‌کنند نسبت به برون رفت از مشکلات امیدوار می شوند.

فرماندار مراغه بمناسبت دهه گرامیداشت بنیاد مسکن در این اداره نیز حضور یافت و گفت: متاسفانه شاهد برخی ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها هستیم و باید این موضوع را اطلاع‌رسانی کنیم که روستائیان برای ساخت‌وساز نیازمند اخذ مجوزهای لازم از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هستند.

اسدیان اعلام کرد: بیشتر شکایت‌ها از بنیاد مسکن در خصوص بروکراسی های مربوط به ارائه تسهیلات مسکن است که متاسفانه در این مورد عدم همراهی و همسویی بانک‌ها موجب پیش آمدن نارضایتی‌های این‌چنینی شده است.

وی تاکید کرد: بانک‌ها در راستای توسعه شهرستان باید همراه و همسو با مردم و دستگاه‌های اجرایی باشند.

فرماندار شهرستان امروز همچنین از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی( ایرنا) در مراغه نیز بازدید کرد و از خدمات و زحمات این مجموعه در حوزه اطلاع‌رسانی قدردانی کرد.

انتقاد فرماندار مراغه از غیرفعال بودن روابط‌عمومی ادارات

[ad_2]