مدیران باید با زبان مردم با خودشان صحبت کنند / وزیر کشور بخاطر برخی مشکلات نتوانستند بیایند، عذرخواهی می‎کنم
مدیران باید با زبان مردم با خودشان صحبت کنند / وزیر کشور بخاطر برخی مشکلات نتوانستند بیایند، عذرخواهی می‎کنم

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: غفلت راهبردی ما این است که پشتیبانی مردم را با عملکرد ناصحیح خود از دست بدهیم. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، حسین ذوالفقاری در مراسم تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید آذربایجان‎شرقی اظهار کرد: ما مطالبه شما را مبنی بر حضور وزیر کشور […]

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: غفلت راهبردی ما این است که پشتیبانی مردم را با عملکرد ناصحیح خود از دست بدهیم.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، حسین ذوالفقاری در مراسم تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید آذربایجان‎شرقی اظهار کرد: ما مطالبه شما را مبنی بر حضور وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه به حق می‌دانیم؛ اما با توجه به برخی از مشکلات، وزیر محترم نتوانستند در مراسم تودیع و معارفه استانداران استان‎ها حضور یابند که عذرخواهی می‎کنم.

وی افزود: ما فرصت زیادی برای خدمت نداریم و دوران مسوولیت به سرعت سپری می‎شود؛ با این اوصاف اگر قدر لحظات را بدانیم تلاش و تحرک ما چند برابر می‌شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه مدیران باید با زبان مردم با خودشان صحبت کنند، افزود: چهار دهه از انقلاب سپری شده و معتقدیم مهم‌ترین عامل ثبات و امنیت در کشور مردم هستند.

این مسوول در عین حال خاطرنشان کرد: آنچه که باعث قوام و دوام کشور شده، پشتیبانی مردم است و پایه اصلی همه مقاومت‌های ما خود مردم و پشتیبانی آنها بوده است.

وی با بیان اینکه اگر دیروز شاهد بودیم بچه‎های نوجوان در صحنه‎های جنگی حاضر بودند، ایمان و اعتقاد آنها به مسیر بود، افزود: امروز آمریکایی‎ها تمام ظرفیت‎های خود را به کار گرفته‌اند تا این مقاومت و اعتقاد مردم را بشکنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ادامه داد: با این اوصاف اگر مسوولان نظام دچار غفلت راهبردی شوند، همین مردمی که پایه امنیت و ثبات بودند، تبدیل به تهدید امنیت و ثبات خواهند شد که البته هرگز این امر رخ نخواهد داد.

این مسوول تاکید کرد: غفلت راهبردی ما این است که خدای ناکرده پشتیبانی مردم را با عملکرد ناصحیح خود از دست بدهیم.

وی تصریح کرد: مردم از همه مسوولان پیشرفت، اقتدار و ساماندهی امور کشور را می‌خواهند؛ مردم این دولت و آن دولت نمی‌شناسند و از همه مسوولان در هر گرایشی ساماندهی امور را می خواهند؛ مردم از ما کارآمدی می‌خواهند.

ذوالفقاری با بیان اینکه بخشی از سرمایه اجتماعی خود را به دلیل عدم تصمیم‌گیری مطلوب از دست می‎دهیم، افزود: مردم پایبندی ما را به ارزش‌های اصیل اسلامی و ملی کشور می‌خواهند و دیگر تحمل اخبار اختلاسات و فسادهای مربوط به دستگاه‎ها را ندارند.

وی تاکید کرد: مردم صداقت، درستی، جدیت، پایبندی به قانون و ارزش‎های اخلاقی مسوولان را می‌خواهند.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه قانون بازنشستگی در وزارت کشور بدون هیچ تبصره‌ای اجرا شد، ادامه داد: مردم از همه مسئولان می‌خواهند که پای‌بند به قانون و ارزش‌ها باشند.

وی با بیان اینکه بروکراسی در ادارات مردم را خسته کرده است، گفت: باید از دقایق خود بیشترین استفاده را برای خدمت به مردم داشته باشیم.

ذوالفقاری با تأکید بر اینکه باید در میان مردم حضور یافت و حرف آنها را شنید، افزود: مردم از دیدن مسئولان در کنار خود لذت می‌برند

وی با تأکید بر اینکه ساختارهای موازی و تداخل کاری باید از بین برود، گفت: استانداران مسئول برگزاری ۳۳ شورا و کارگروه هستند و ۸۰ کارگروه هم توسط معاونان استاندار اداره می‌شود.