مدیرانی که عملکرد قابل قبولی نداشته باشند بدون تعارف برکنار می‌شوند
مدیرانی که عملکرد قابل قبولی نداشته باشند بدون تعارف برکنار می‌شوند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی بابیان اینکه مدیران باید به دنبال منافع عموم باشند گفت: هر یک از فرمانداران، معاونان و بخشداران درصورتی‌که محرز شود عملکرد قابل‌قبولی ندارند بدون تعارف برکنار می‌شوند. رضا استادرحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان اهر، با تأکید بر این‌که تغییر و تحول در هر دستگاه امری عادی و […]

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی بابیان اینکه مدیران باید به دنبال منافع عموم باشند گفت: هر یک از فرمانداران، معاونان و بخشداران درصورتی‌که محرز شود عملکرد قابل‌قبولی ندارند بدون تعارف برکنار می‌شوند.

رضا استادرحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان اهر، با تأکید بر این‌که تغییر و تحول در هر دستگاه امری عادی و با هدف اصلاح امور صورت می‌گیرد، اظهار داشت: احکام استانداران و فرمانداران، معاونان آنها و بخشداران چهار ساله است تا بعد از این مدت از مدیران جدید و با ایده‌ها و انگیزه‌های نو استفاده شود.

وی افزود: استانداری آذربایجان شرقی برای بررسی اوضاع و احوال و عملکرد فرمانداری‌های استان بازرسان نامحسوس اعزام می‌کند و بر اساس بازرسی‌های انجام‌ یافته عملکرد فرمانداری شهرستان اهر قابل‌قبول بوده است و یقیناً این موفقیت بدون همکاری مدیران و تیم مدیریتی به دست نمی‌آمد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به خروج آمریکا از برجام، گفت: توافق هسته‌ای به‌خوبی نشان داد که ایران اهل تعامل، صلح، پایبند به توافقات بین‌المللی است و حتی بر اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی نیز افزود

وی افزود: مشکل آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، مشکل ریشه‌ای است و اگر در این زمینه دولت را مقصر بشناسیم کمال بی‌انصافی است.

استادرحیمی با بیان اینکه تخریب دولت به هر بهانه‌ای دشمن‌شادکن است، تأکید کرد: توصیه‌های مقام معظم رهبری فصل الخطاب است و همه موظف هستیم حول محور ولایت ‌فقیه حرکت کنیم، نباید برخی‌ها خودسرانه تصمیم‌ بگیرند چرا که امروز زمان وفاق و همدلی و وحدت ملی است و برای عبور از مشکلات نیاز داریم تا در راهی قدم بگذاریم اعتماد مردم به‌نظام و مسئولان بیشتر شود.

وی در ادامه بابیان این‌که هر یک از فرمانداران، معاونان و بخشداران درصورتی‌که محرز شود در حیطه وظایف خود عملکرد قابل‌قبول ندارند و در انجام وظیفه کوتاهی کرده‌اند بدون تعارف برکنار می‌شوند، خاطرنشان کرد: قبول مسئولیت در شرایط فعلی کار آسانی نیست و اگر مدیری نمی‌تواند فعالیت شبانه‌روزی داشته باشد نباید از ابتدا مسئولیت قبول کند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی همچنین از پیگیری‌های نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات این شهرستان‌ها قدردانی کرد و گفت: در شرایطی که برخی‌ها به دنبال فعالیت‌های حاشیه‌ای هستند باید قدردان زحمات نمایندگان فعال و پرتلاش باشیم.