مدال جهانی تکواندوکار ملکانی
مدال جهانی تکواندوکار ملکانی

تکواندو دختر آذربایجان‌شرقی در مسابقات جهانی به مدال برنز دست یافت. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  مسابقات تکواندو نونهالان جهان با حضور ۷۰۰ تکواندوکار از ۹۰ کشور جهان در کشور بلغارستان در حال برگزاری است. در وزن ۴۱- کیلوگرم فاطمه باقرزاده تکواندو کار آذربایجان‌شرقی در دور اول به مصاف سادو از کشور نیجر رفته و […]



تکواندو دختر آذربایجان‌شرقی در مسابقات جهانی به مدال برنز دست یافت.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  مسابقات تکواندو نونهالان جهان با حضور ۷۰۰ تکواندوکار از ۹۰ کشور جهان در کشور بلغارستان در حال برگزاری است.

در وزن ۴۱- کیلوگرم فاطمه باقرزاده تکواندو کار آذربایجان‌شرقی در دور اول به مصاف سادو از کشور نیجر رفته و در دو راند به برتری دست یافت.

وی در دور یک هشتم نهایی در دو راند راینه ایبالدزاز آمریکا را مغلوب کرده و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

وی راند اول با نتیجه ۱۳ بر یک و در راند دوم با نتیجه ۱۳ بر ۴ برابر تکواندوکار آمریکایی به پیروزی رسید.

باقرزاده در یک چهارم نهایی با اقتدار برابر تکواندوکار ایتالیایی به برتری رسید و ضمن صعود به جمع چهار تکواندوکار برتر، مدالش در این مسابقات را مسجل کرد.

باقرزاده در دو راند و با نتایج ۱۲ بر یک و ۵ بر صفر برابر دال وچیو از کشور ایتالیا به برتری رسیده و به نیمه نهایی مسابقات صعود کرد.

در این مرحله باقرزاده به مصاف تکواندوکار کره ای رفت و در یک رقابت نزدیک دو بر یک مغلوب حریف اش شده و به مدال برنز رسید.

وی در اول ۱۴ بر ۱۳ مغلوب حریف کره ایش شد اما در راند دوم مقتدرانه به برتری ۱۴ بر ۷ دست یافت. باقرزاده تکواندوکار شایسته ملکانی در راند سوم با اختلاف یک امتیاز و با نتیجه ۱۰ بر ۹ مغلوب و از صعود به فینال بازماند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷