محمد کلامی برای دو سال دیگر سکان دار کمیته امداد استان شد
محمد کلامی برای دو سال دیگر سکان دار کمیته امداد استان شد
طی حکمی از سوی رئیس کمیته امداد کشور، محمد کلامی برای 2 سال دیگر به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

به گزارش قلم پرس، محمد کلامی طی حکمی از سوی رئیس کمیته امداد کشور برای ۲ سال دیگر به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

وی در دوره سید پرویز فتاح رئیس سابق کمیته امداد کشور و رئیس بنیاد مستضعفان فعلی در سال ۹۵ به عنوان مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی منصوب و تا به امروز همچنان سکان هدایت مجموعه بزرگ کمیته مداد امام خمینی (ره) را بر عهده داشته و در روزهای اخیر طی حکمی از سوی مرتضی بختیاری رئیس فعلی کمیته امداد کشور برای دو سال دیگر به عنوان مدیرکل کمیته مداد استان کار خود را آغاز کرد.

محمد کلامی سوابقی همچون عضویت در هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان، عضویت کمیته انتصابات دانشگاه آزاداسلامی و فعالیت در حوزه کارشناسی اقتصادی را در کارنامه خود دارد.

وی طی سال های حضور در راس کمیته امداد ستان آذربایجان شرقی یکی از مدیران همراه با رسانه بوده به طوری که به عنوان مدیر رسانه ای در استان شناخته شده و همچنین از زمان حضور در این سمت به دنبال اجرای برنامه های اساسی برای توانمند سازی مددجویان کمیته امداد و حمایت از مراکز خیریه استان بوده است.