مانور آماده باش سازمان آتش نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی سیلاب
مانور آماده باش سازمان آتش نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی سیلاب
با حضور شهردار تبریز، مانور آماده باش سازمان آتش نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی سیلاب با اجرای عملیات امداد و نجات در آجی چای برگزار شد.

به گزارش قلم پرس، در راستای دستور شهردار تبریز مبنی بر آمادگی نیروهای آتش نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی در سیلاب، آتش نشانان تبریز با اجرای مانور عملیاتی در آجی چای، آمادگی و توان عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.

محمد قلیزاده مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به اجرای این مانور فنی – عملیاتی، گفت: وقوع سیلاب های مختلف در نقاط مختلف کشور، موجب بر جای گذاشتن تلفات جانی و مالی شدیدی شد که در این راستا با دستور شهردار تبریز، نیروهای آتش نشانی عملیات امداد و نجات در سیلاب را اجرا کردند.

وی با اشاره به اینکه این مانور عملیاتی با هدف تمرین و آمادگی برای دستیابی و رهاسازی، نجات و انتقال افراد گرفتار به محل ایمن با حضور شهردار تبریز صورت گرفت، افزود: آتش نشانان در این مانور، هماهنگی و وحدت رویه نیروهای عملیاتی را که حاصل تمرین‌های متداول و مانورهای متعدد در سال‌های گذشته بوده، عملیات جستجو و نجات، انتقال مصدوم با قایق و طناب نجات را نیز به مرحله اجرا گذاشتند.