مامور قلابی توسط ماموران پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی دستگیر شد
مامور قلابی توسط ماموران پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی دستگیر شد

[ad_1] رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری خانمی ملبس به لباس پلیس که از شهروندان در این پوشش اقدام به اخاذی می کرد خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سرهنگ “ابراهیم محمودی” در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه خانمی ملبس به لباس پلیس با درجه سرهنگی […]

[ad_1]


رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری خانمی ملبس به لباس پلیس که از شهروندان در این پوشش اقدام به اخاذی می کرد خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سرهنگ “ابراهیم محمودی” در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه خانمی ملبس به لباس پلیس با درجه سرهنگی با معرفی خود به عنوان مامور پلیس اقدام به اخاذی و سوءاستفاده از برخی شهروندان تبریزی کرده است، موضوع در دستور کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات جامع وجمع آوری دلایل و مدارک از مکان های حضور متهمه نهایتا هویت واقعی متهمه شناسایی شد که طی انجام تعقیب و مراقبت در حال انجام اعمل خلاف خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی اقلام همراه متهم انواع مهرهای جعلی برگه‌های جعلی احضار و البسه سرهنگی فراجا کشف و متهمه در تحقیقات بعمل آمده به جرم ارتکابی اعتراف وپس از شناسایی شکات وتکمیل پرونده جهت رسیدگی تحویل مراجع قضا‌ئی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مواجهه با افراد مامور‌نما از آنها کارت شناسایی درخواست کرده و در صورت درخواست‌های غیرقانونی ومشکوک سریعا موضوع را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱


[ad_2]