ماشین سازی تبریز هویت و غرور آذربایجان است
ماشین سازی تبریز هویت و غرور آذربایجان است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: شرکت ماشین سازی هویت صنعتی تبریز است بنا بر این به دنبال رفع مشکلات و توسعه این مجموعه با ارزش هستیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز؛ صابر پرنیان شامگاه امروز در حاشیه بازدید مشترک از شرکت ماشین سازی تبریز که به همراه روح الله متفکرآزاد نماینده مردم تبریز، […]



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: شرکت ماشین سازی هویت صنعتی تبریز است بنا بر این به دنبال رفع مشکلات و توسعه این مجموعه با ارزش هستیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز؛ صابر پرنیان شامگاه امروز در حاشیه بازدید مشترک از شرکت ماشین سازی تبریز که به همراه روح الله متفکرآزاد نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس و رسول برگی رییس شورای شهر تبریز انجام شد، اظهار کرد: در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان می توان از ظرفیت نمایندگان مردم در مجلس با حفظ ادبیات مشترک نسبت به تعیین تکلیف و رفع مشکلات شرکت ماشین سازی تبریز اقدام کرد.

وی تاکید کرد: از جمله خصوصیات مهم شرکت ماشین سازی تبریز می توان به تولیدات با کیفیت و با قیمت مناسب اشاره کرد.

پرنیان گفت: فارغ از مسایل مرتبط با تولید، اقتصاد و اشتغال، شرکت ماشین سازی تبریز هویت و غرور آذربایجان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: در سال گذشته بیش از هزار دستگاه انواع ماشین افزار در این کارخانه تولید شده که امسال نیز تاکنون تولیدات این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش تولید داشته است.

انتهای پیام/