ماده ۵ مکرر در لایحه شورا‌های حل اختلاف حذف نشده است
ماده ۵ مکرر در لایحه شورا‌های حل اختلاف حذف نشده است

خبرگزاری میزان – محبی مشاور قضایی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف با بیان اینکه ماده ۵ مکرر در لایحه شورا‌های حل اختلاف حذف نشده است، تاکید کرد: این ماده صرفا جهت اصلاح، به کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اعاده شده است. وی افزود: در جلسه علنی روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت مجلس شورای اسلامی، متعاقب تذکر […]

خبرگزاری میزان – محبی مشاور قضایی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف با بیان اینکه ماده ۵ مکرر در لایحه شورا‌های حل اختلاف حذف نشده است، تاکید کرد: این ماده صرفا جهت اصلاح، به کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اعاده شده است.

وی افزود: در جلسه علنی روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت مجلس شورای اسلامی، متعاقب تذکر یکی از نمایندگان ماده ۵ مکرر که مربوط به استخدام است جهت اصلاح به کمیسیون قضایی اعاده شد و هدف از آن نیز علی القاعده تقویت این مقرره در راستای رفع ایرادات شورای نگهبان و جلوگیری از ایراد مجدد آن نهاد است.

مشاور قضایی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف ادامه داد: بنابراین با عنایت به تاکیدات ریاست قوه قضاییه و بخش‌های مختلف دستگاه قضایی همچنین ریاست مرکز توسعه حل اختلاف، با جدیت موضوع استخدام همکاران مورد پیگیری است و امیدواریم با لطف پروردگار متعال منتج به نتیجه شود و زحمات چندین ساله همکاران خدوم ما در شورا‌ها به نحو مطلوبی پاسخ داده شود. لازم است در همین جا از همکاری همه مسئولان از دستگاه‌های مختلف تشکر کنم.

انتهای پیام/