ماجرای هزاران خودرو دپو شده در تبریز چیست؟+ فیلم
ماجرای هزاران خودرو دپو شده در تبریز چیست؟+ فیلم

[ad_1] رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: از هفته آینده هر هفته دو هزار خودرو از ایران خودرو تبریز تکمیل و ترخیص می شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابر پرنیان  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه از هفته آینده هر هفته دو هزار خودرو از ایران خودرو […]

[ad_1]


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: از هفته آینده هر هفته دو هزار خودرو از ایران خودرو تبریز تکمیل و ترخیص می شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابر پرنیان  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه از هفته آینده هر هفته دو هزار خودرو از ایران خودرو تبریز تکمیل و ترخیص می‌شود، اظهار کرد: در تماس تلفنی با معاون امور خودرویی وزارت صمت برنامه ریزی برای تامین قطعات خودروهای مانده در پارکینگ ایران خودرو تبریز انجام شد.

وی ادامه داد: برای اتمام خودرو های ناقص موجود در پارکینگ ایران خودرو تبریز پیگیر به جد تأمین قطعات هستیم.

ایران خودرو تبریز در حال حاضر خودروی سواری سمند را تولید و روانه بازار می‌کند.

 

 

استاندار آذربایجان‌ شرقی همراه با معاون امور اقتصادی خود و همچنین رئیس سازمان صمت استان در بازدید از انبار و خط تولید ایران خودروی تبریز، تسریع در تامین قطعات و ترخیص خودروهای انبار شده را پیگیری کرد.

عابدین خرّم گفت: روند تولید در این واحد صنعتی رو به بهبود بوده و روزانه ۳۵۰ دستگاه خودرو تولید می‌شود که ظرفیت افزایش به ۴۵۰ دستگاه وجود دارد.

وی افزود: در بخش تامین قطعات و روند ترخیص و پلاک‌گذاری این محصولات موانعی وجود داشت که با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده مرتفع خواهند شد.

خرم تصریح کرد: هم‌اکنون تعداد خودروی تولیدی و ترخیصی برابری می‌کند که میزان ترخیص باید افزایش یابد تا با انبوه خودرو در پارکینگ‌ها مواجه نشده و در تنظیم قیمت‌های بازار مشکلی بوجود نیاید.

استاندار آذربایجان‌ شرقی در جریان این بازدید در تماس تلفنی با جانشین فرمانده انتظامی کشور خواستار تسریع در پلاک‌گذاری خودروهای تولیدی ایران خودروی تبریز برای متوازن‌سازی تولید و ترخیص سریع با هدف تنظیم قیمت خودرو در بازار شد.

وی همچنین در تماس‌های تلفنی جداگانه با معاون وزیر صمت و مدیرعامل ایران خودرو خواستار تامین به‌موقع قطعات برای ترخیص خودروهای دپو شده دارای نواقص شد.

وی در این تماس‌های تلفنی به مکاتبات و توافقات قبلی برای تامین قطعات خودرو از قطعه‌سازان استان اشاره کرد و از اعزام تیم تخصصی برای ارزیابی توان قطعه‌سازان استان برای تامین نیازمندی‌های خودسازان کشور و عقد قراردادهای همکاری استقبال کرد.

انتهای پیام/

 


[ad_2]