لیپی: برابر ایران اشتباهات بزرگی داشتیم / این آخرین بازی من به عنوان سرمربی چین بود
لیپی: برابر ایران اشتباهات بزرگی داشتیم / این آخرین بازی من به عنوان سرمربی چین بود

سرمربی تیم ملی فوتبال چین می‌گوید از اینکه بازیکنانش مقابل ایران اشتباهاتی داشته‌اند بسیار ناراحت است. به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، مارچلو لیپی سرمربی تیم ملی فوتبال چین، بعد از شکست سه بر صفر تیمش مقابل ایران گفت: من یک صحبت کلی می‌خواهم کنم. می‌خواهم بگویم از عملکردی که چین در جام […]

سرمربی تیم ملی فوتبال چین می‌گوید از اینکه بازیکنانش مقابل ایران اشتباهاتی داشته‌اند بسیار ناراحت است.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، مارچلو لیپی سرمربی تیم ملی فوتبال چین، بعد از شکست سه بر صفر تیمش مقابل ایران گفت: من یک صحبت کلی می‌خواهم کنم. می‌خواهم بگویم از عملکردی که چین در جام ملت‌ها تاکنون داشت، رضایت دارم.

او افزود: ما توانستیم در جام ملت‌ها به مرحله یک چهارم نهایی برسیم ولی برابر تیم خوب ایران قرار گرفتیم و شکست خوردیم. ما تا به اینجا در جام ملت‌ها بازی‌های خوبی ارائه داده بودیم. برابر ایران اشتباهات بزرگی داشتیم من هم حدس می‌زدم که ممکن است خط دفاع من چنین اشتباهاتی برابر تیم ملی ایران داشته باشد. ایران تیم بسیار خوبی است و به هیچ وجه نباید برابر این تیم چنین اشتباهاتی مرتکب شد. باید از تمام بازیکنان چین تشکر کنم. آن‌ها تا آخرین دقیقه مسابقه با ایران هرچه در توان داشتند رو کردند ولی خب از بازیکنانم ناراحت هستم چون در بازی با این سطح از مسابقه نباید چنین اشتباهاتی انجام می‌دادیم. من می‌دانم ایران تیمی قوی‌تر از ماست این را کتمان نمی‌کنم. آن‌ها بازیکنان خوب و باهوشی دارند ولی این طور باختن خوب نیست. از همه تشکر می‌کنم. این آخرین بازی من به عنوان سرمربی چین بر مبنای قراردادی بود که با این فدراسیون داشتم.

سرمربی تیم ملی فوتبال چین در پایان ادامه داد: برای من باعث افتخار بود که هدایت چنین تیمی را در سطح آسیا را بر عهده بگیرم و سرمربی تیم ملی چین باشم. در مدتی که سرمربی چین بودم تمام تلاشم را کردم تا باعث پیشرفت این تیم شوم. می‌توانم بگویم در این قسمت موفق بودم. نیاز است که بازیکنان جدیدتر و جوانتری به تیم ملی چین اضافه شود. شاید روزی برسد که شکست بخوریم ولی دیگر چنین اشتباهاتی نداشته باشیم. بار دیگر از همه خصوصا اعضای فدراسیون فوتبال چین تشکر می‌کنم.