لغو روادید بین ارمنستان و ایران اجرایی شد
لغو روادید بین ارمنستان و ایران اجرایی شد

ایران و ارمنستان با اعلام آغاز اجرای یک توافق امضا شده امکان سفر متقابل شهروندان دو کشور را بدون روادید فراهم کردند که سبب افزایش همکاری های گردشگری، تردد آسان بازرگانان، ارتقای سطح روابط اقتصادی و همچنین سرمایه گذاری خواهد شد. به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا، سفارت ایران در ارمنستان امروز (شنبه) […]

ایران و ارمنستان با اعلام آغاز اجرای یک توافق امضا شده امکان سفر متقابل شهروندان دو کشور را بدون روادید فراهم کردند که سبب افزایش همکاری های گردشگری، تردد آسان بازرگانان، ارتقای سطح روابط اقتصادی و همچنین سرمایه گذاری خواهد شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا، سفارت ایران در ارمنستان امروز (شنبه) اعلام کرد: با توجه به اجرایی شدن یادداشت تفاهم بین تهران و ایروان، از این پس شهروندان ایرانی و ارمنستانی برای سفر به کشور مقابل نیاز به روادید ندارند.
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری پنجم مرداد ماه مصوبه هیات وزیران مبنی بر مجاز شدن برقراری مقررات لغو روادید بین ایران و ارمنستان به شرط عمل متقابل را ابلاغ کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، با تصمیم هیات وزیران، برقراری مقررات لغو روادید بین ایران و ارمنستان به شرط عمل متقابل مجاز شده بود.
در مصوبه هیات وزیران آمده است: برقراری مقررات لغو روادید برای دارندگان گذرنامه های سیاسی، خدمت، عادی و مدارک مسافرتی بازگشت (برگ عبور) بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ارمنستان به شرط عمل متقابل مجاز است.