لزوم پیشگیری از نشت مازوت در نیروگاه حرارتی تبریز
لزوم پیشگیری از نشت مازوت در نیروگاه حرارتی تبریز
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی بر لزوم پیشگیری از نشت مازوت از مخازن ذخیره نیروگاه حرارتی تبریز تأکید کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، احمد موقری در جلسه ای که با موضوع «بحث و بررسی و اتخاذ تدابیر لازم پیرامون نشت مازوت یکی از مخازن ذخیره نیروگاه حرارتی تبریز» تشکیل شد، گفت: شرکت نیروگاه حرارتی برق تبریز بایستی برای جلوگیری از نشت مازوت از مخازن و مشکلات مشابه در آینده با اخذ مجوز از مراجع مربوطه نسبت به خالی نگه داشتن یکی از مخازن ذخیره مازوت نیروگاه حرارتی اقدام کند؛ در صورت بروز مشکلات مشابه و نشت یکی از مخازن به جهت جلوگیری از آلودگی زیست محیطی ناشی از آن نسبت به جابه جایی سوخت ذخیره آنها و اصلاح و رفع عیوب حادث شده اقدام نماید.
وی بر تعمیر مخازن ذخیره سوخت مازوت نیروگاه حرارتی تبریز با نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان و عدم استفاده از سوخت مازوت به جای گاز طبیعی جز در موارد اضطرار و بحرانی تأکید کرد.
نیروگاه حرارتی تبریز در کیلومتر ۱۶ جاده تبریز ـ آذرشهر واقع شده که بخش هایی از آن در سال ۱۳۵۷ آغاز به فعالیت کرد و به سال ۱۳۶۵ نیز واحدهایی دیگر آن وارد مدار تولید شده است.