لزوم پرهیز از برگزاری برنامه‌های فرهنگی بصورت نمایشی!
لزوم پرهیز از برگزاری برنامه‌های فرهنگی بصورت نمایشی!

[ad_1] نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید در اجرای برنامه های فرهنگی از حالت نمایشی خارج شده و صرفاً در راستای مسائل فرهنگی منطقه قدم بردارند. به گزارش قلم پرس،از بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی امشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه محافظه […]

[ad_1]


نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید در اجرای برنامه های فرهنگی از حالت نمایشی خارج شده و صرفاً در راستای مسائل فرهنگی منطقه قدم بردارند.

به گزارش قلم پرس،از بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی امشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه محافظه کاری در اجرای برنامه های فرهنگی باید کنار گذاشته شود؛ اظهار کرد: مسئولان باید در اجرای برنامه های فرهنگی از حالت نمایشی خارج شده و صرفاً در راستای مسائل فرهنگی منطقه قدم بردارند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه اختصاص یافته به حوزه فرهنگ بودجه قابل قبولی است ولی مسئولان باید برای جذب آن تلاش بیشتری داشته باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سپس با اشاره به ضرورت حضور هیأت امنای مساجد در نمازهای جماعت و برنامه های فرهنگی مساجد تصریح کرد: هیأت امنایی که در نماز جماعت مسجد شرکت نمی کند باید کنار بکشد تا افراد علاقمند در این حوزه فعالیت کنند.

باقری بنابی در عین حال تأکید کرد: اعتبارات خوبی در حوزه فرهنگی برای کشور در نظر گرفته شده ولی مسئولان مربوطه برای جذب این بودجه ها باید تلاش نمایند.

گفتنی است، شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده است.

پایان پیام/۶۰۰۰۴

 


[ad_2]