لزوم صیانت از سرمایه بزرگ اعتماد مردم به هلال احمر/ انتظار مردم از هلال احمر، حرفه‌ای بودن است
لزوم صیانت از سرمایه بزرگ اعتماد مردم به هلال احمر/ انتظار مردم از هلال احمر، حرفه‌ای بودن است

[ad_1] استاندار آذربایجان شرقی بهره‌مندی از نیروهای جوان و باانگیزه و اعتماد مردم را مهم‌ترین سرمایه‌های جمعیت هلال احمر برشمرد و گفت: جوان بودن، فعال بودن و داوطلب بودن سه ویژگی نیروهای هلال احمر است که این ویژگی‌ها در کنار هم از هلال احمر یک نهاد موفق ساخته است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین […]

[ad_1]


استاندار آذربایجان شرقی بهره‌مندی از نیروهای جوان و باانگیزه و اعتماد مردم را مهم‌ترین سرمایه‌های جمعیت هلال احمر برشمرد و گفت: جوان بودن، فعال بودن و داوطلب بودن سه ویژگی نیروهای هلال احمر است که این ویژگی‌ها در کنار هم از هلال احمر یک نهاد موفق ساخته است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم امشب در دیدار مدیران و کارکنان جمعیت هلال احمر استان با وی به مناسبت هفته هلال احمر، با قدردانی از خدمات و تلاش‌های ایثارگرانه نیروهای جوان، انقلابی و باانگیزه این جمعیت، اظهار کرد: اعتماد مردم به هلال احمر یک سرمایه بزرگ است که باید به‌عنوان یک امانت از آن صیانت و روزبه‌روز آن را تقویت کنیم.

 
وی با اشاره به اینکه انتظار جامعه و مردم از جمعیت هلال احمر، حرفه‌ای بودن است، افزود: آموزش کامل و کافی در هلال احمر باعث شده است که شبکه منسجمی از نیروهای داوطلب شکل بگیرد و به‌خاطر حضور و عمل به‌موقع این نیروها در هنگام حادثه و بحران، انتظارات از این مجموعه بالاتر از سایر دستگاه‌هاست.
 
خرّم با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر وابسته به چارت سازمانی معمول و مرسوم نیست و این یک نقطه قوت برای این مجموعه است، افزود: هر نیرویی که جذب هلال احمر می‌شود باید احساس کند که حضور او تأثیرگذار است.
 
وی با تأکید بر نوسازی و بازسازی اساسی در حوزه زیرساخت‌ها و امکانات هلال احمر که جزو اولویت‌های دولت سیزدهم نیز هست، از مدیران این جمعیت در استان خواست تا ارتباط خود را با سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه امداد و نجات بازتعریف کرده و ضمن تعمیق همکاری با این تشکل‌ها، از ظرفیت آنها در روزهای بحرانی استفاده کنند.
 
حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی هم در این دیدار گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این جمعیت ارائه کرد و گفت: پیگیری برای تبدیل وضعیت امدادگران، تأمین تجهیزات موردنیاز از قبیل ماشین‌های برف‌نورد و سگ‌های زنده‌یاب، تکمیل ذخیره انبارهای امدادی، توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان، تجهیز و تقویت مراکز درمانی و بهبود وضعیت پایگاه‌های امداد جاده‌ای از مهم‌ترین اقدامات جمعیت هلال احمر استان در ماه‌های گذشته است.

انتهای پیام/


[ad_2]