لزوم حمایت مسئولان از افراد نخبه ها در تمامی حوزه ها
لزوم حمایت مسئولان از افراد نخبه ها در تمامی حوزه ها

شهردار کلانشهر تبریز از دانش آموزان تبریزی دارنده رتبه های برتر کنکور سراسری سال ۹۷ تجلیل کرد. به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر  از نفرات برتر کنکور سراسری، احسان آبادی فرد رتبه سوم، سارا کمالی زنوزی رتبه پنجم و پریا وریزاد ایلخچی رتبه دهم گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور سراسری ۹۷ تقدیر و قدردانی […]

شهردار کلانشهر تبریز از دانش آموزان تبریزی دارنده رتبه های برتر کنکور سراسری سال ۹۷ تجلیل کرد.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر  از نفرات برتر کنکور سراسری، احسان آبادی فرد رتبه سوم، سارا کمالی زنوزی رتبه پنجم و پریا وریزاد ایلخچی رتبه دهم گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور سراسری ۹۷ تقدیر و قدردانی کرد.

این دیدار شهردار تبریز با بیان اینکه شهروندان تبریزی قابلیت های ویژه ای در حوزه های مختلف دارند، اظهار کرد: خوشبختانه کلانشهر تبریز به عنوان یک مرکز فرهنگی، علمی و اقتصادی در کشور شناخته شده که کسب رتبه های برتر کنکور نشان از این ویژیگی بارز شهروندان در این کلانشهر است.

وی این موفقیت را حاصل تلاش های دانش آموزان و خانواده هایشان عنوان کرد و گفت: اصلی ترین عامل موفقیت این دانش آموزان، خانواده ها و محیط زندگی و همچنین محیط علمی و آموزشی آنان است.

شهردار تبریز با بیان اینکه همه مسئولان باید از افراد نخبه ها در تمامی حوزه ها حمایت کنند، ادامه داد: شهرداری تبریز نیز در زمینه حمایت از نفرات نخبه به ویژه دانش آموزان جهت طی نمودن پله های ترقی قدم های خوبی برداشته است که امیدواریم با همکاری شهروندان و مسئولان شهری و استانی، شاهد ارتقای شاخص های توسعه شهری باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری تبریز برای نخستین بار در کشور اقدام به آموزش شهروندی به دانش آموزان مدارس دولتی کرده است، اظهار کرد: آموزش و پرورش در کنار آموزش علمی دانش آموزان با همکاری شهرداری تبریز اقدام به آموزش شهروندی در ۸۱ مدرسه دولتی کرده که امیدواریم با این اقدام شاهد شهر توسعه یافته ای باشیم.

شهین باهر در ادامه در خطاب به دانش آموزان نخبه تبریزی تصریح کرد: تمامی افراد نخبه باید به شهر و خاک خود تعصب داشته باشند و در راستای سربلندی آن گام های بلندی بردارند چرا که اعتبار همه کشورهای جهان به داشتن نخبگان آن کشور است و آینده شهر و کشورها نیز به دستان شما آینده سازان بستگی دارد.