لزوم حرکت جهادی برای توسعه فضای سبز در کلانشهر تبریز
لزوم حرکت جهادی برای توسعه فضای سبز در کلانشهر تبریز

شهردار کلانشهر تبریز گفت: توزیع عادلانه پروژه‌ها و پرهیز از تمرکززایی آن ها در مناطق خاص شهری از جمله مهم‌ترین اولویت‌های ما در سال جاری بود و در سال‌های آتی نیز این سیاست را ادامه می‌دهیم. به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر در جلسه علنی امروز شورای اسلامی کلانشهر تبریز به تبیین مهم‌ترین عملکرد […]

شهردار کلانشهر تبریز گفت: توزیع عادلانه پروژه‌ها و پرهیز از تمرکززایی آن ها در مناطق خاص شهری از جمله مهم‌ترین اولویت‌های ما در سال جاری بود و در سال‌های آتی نیز این سیاست را ادامه می‌دهیم.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر در جلسه علنی امروز شورای اسلامی کلانشهر تبریز به تبیین مهم‌ترین عملکرد بودجه سال ۹۷ در بخش‌های مختلف پرداخت.

وی ادامه داد: توزیع عادلانه پروژه‌ها و پرهیز از تمرکززایی آن ها در مناطق خاص شهری از جمله مهم‌ترین اولویت‌های ما در سالجاری بود و در سال‌های آتی نیز این سیاست را ادامه می‌دهیم.

شهین باهر با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز در شهر تبریز عنوان کرد: شهر تبریز در زمینه فضای سبز، دچار مشکل بوده و بر این باور هستیم که حرکت جهادی برای توسعه فضای سبز در کلانشهر تبریز احساس می‌شود.

شهردار کلانشهر تبریز در ادامه سخنان خود با اشاره به عملکرد شهرداری در حوزه احداث پارک‌ها گفت: تا به امروز توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته‌ایم و تا پایان امسال نیز بیش از شش پارک با مساحتی بالغ بر دو هکتار به بهره برداری خواهد رسید.

شهین باهر اضافه کرد: امیدواریم در دوره فعالیت شورای پنجم بتوانیم حداقل در یکی از شاخص‌ها به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به عدم توجه به کانال‌کشی و دفع آب‌های سطحی در گذشته ابراز کرد: خوشبختانه در یک و نیم سال اخیر به این موضوع نیز توجه ویژه ای داشته‌ایم بطوریکه ۱۰ تا ۱۲ کانال در تبریز، احداث و یا رفع مشکل شده اند.

وی اظهار کرد: ‌افزایش سرانه ورزشی شهروندان تبریزی از مهم‌ترین اولویت‌های ماست و در این زمینه تلاش می‌کنیم که با افزایش احداث سالن های ورزشی و اقداماتی در زمینه توجه به ورزش همگانی، اهداف خود را محقق کنیم.