لزوم تهیه و تدوین آرشیو مصوبات شورای شهر تبریز
لزوم تهیه و تدوین آرشیو مصوبات شورای شهر تبریز

به گزارش قلم پرس، محمدحسن لواسانی شامگاه روز شنبه در نشست هم‌اندیشی رئیس و اعضای شورای شهر تبریز با روسای ادوار گذشته شورا اظهار کرد: برای آبادانی شهر باید همواره تلاش کنیم تا اقدامات در خور شانی را شاهد شویم.وی ادامه داد: افراد منتخب ششمین دوره‌ی شورای اسلامی شهر تبریز باید در راستای آبادانی شهر […]

به گزارش قلم پرس، محمدحسن لواسانی شامگاه روز شنبه در نشست هم‌اندیشی رئیس و اعضای شورای شهر تبریز با روسای ادوار گذشته شورا اظهار کرد: برای آبادانی شهر باید همواره تلاش کنیم تا اقدامات در خور شانی را شاهد شویم.
وی ادامه داد: افراد منتخب ششمین دوره‌ی شورای اسلامی شهر تبریز باید در راستای آبادانی شهر تلاش کنند چراکه تبریز چشم و چراغ کشور است و الگویی برای سایر شهرها نیز به شمار می‌رود.
لواسانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم تهیه و تدوین آرشیو مصوبات عنوان کرد: وجود آرشیو مصوبات ادوار مختلف شورای اسلامی شهر تبریز یک مهم بوده که برای کلانشهری چون تبریز لازم است.
رییس اولین دوره‌ شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنان خود بیان کرد: اعضای ششمین دوره‌ی شورای اسلامی شهر تبریز به نوعی جانشین سرداران بزرگ مشروطه بوده و ما در قضایای مدیریت شهری وارث آنها هستیم.
وی یادآور شد: اعضای شورای شهر تبریز می‌توانند برای حل معضلات شهر از صاحب‌نظران و متفکران دعوت کرده و از نظرات و ایده‌های آنها استفاده کنند.