لزوم تهیه بانک اطلاعاتی خیرین آذربایجانی
لزوم تهیه بانک اطلاعاتی خیرین آذربایجانی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: باید برای جلب مناسب مشارکت‌های مردمی بانک اطلاعاتی از همه آذربایجانی‌های موفق در داخل و خارج نشین در عرصه‌های مختلف تهیه شده و در اختیار دبیرخانه قرار گیرد تا در خصوص مسائل مورد نظر با آنها مکاتبه شود. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، رحیم […]

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: باید برای جلب مناسب مشارکت‌های مردمی بانک اطلاعاتی از همه آذربایجانی‌های موفق در داخل و خارج نشین در عرصه‌های مختلف تهیه شده و در اختیار دبیرخانه قرار گیرد تا در خصوص مسائل مورد نظر با آنها مکاتبه شود.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، رحیم شهرتی‌فر ظهر امروز در نشست شورای مشارکت‌های مردمی با بهزیستی استان با بیان اینکه دولت وظایف خود را باید انجام بدهد و می‌دهد و هر جایی که کاستی‌ها نقصانی وجود دارد باید رفع شود، اظهار داشت: اما اگر سازمان‌های مردم نهاد به عنوان مکمل در کنار دولت حضور نداشته باشند دولت به تنهایی نخواهد توانست از عهده مسائل بربیاید.

وی افزود: برخی مسائل از عهده توان دولت خارج بوده و مشارکت مردم را می‌طلبد، چرا که هر کجا مردم مشارکت داشتند نتیجه و آثار مثبتی را بر جای گذاشته‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در آذربایجان‌شرقی و مخصوصا تبریز شرایط با دیگر استان‌ها متفاوت بوده چرا که موضوع مشارکت‌های مردمی از گذشته در تبریز وجود داشته و موضوع تبریز بدون گدا یکی از نمونه‌های بارز این موضوع در خصوص فعالیت سازمان‌های خیریه است.

وی ادامه داد: امروز با وجود مشارکت اجتماعی در کشور شرایط استان نسبت به دیگر استان‌ها مطلوب‌تر است.

شهرتی‌فر با تاکید بر تشکیل شورای مشارکت های مردمی شهرستان ها، بیان کرد: این شورا در شهرستان ها باید به صورت عملی وراد کار شده و تنها به برگزاری جلسه اکتفا نکنند.

وی ادامه داد: باید برای جلب مناسب مشارکت‌های مردمی بانک اطلاعاتی از همه آذربایجانی‌های موفق در داخل و خارج‌نشین در عرصه‌های مختلف تهیه شده و در اختیار دبیرخانه قرار گیرد تا در خصوص مسائل مورد نظر با آنها مکاتبه شود.