لزوم بهره‌مندی از ظرفیت فضاهای ورزشی سازمان ها و ادارات در راستای توسعه ورزش همگانی
لزوم بهره‌مندی از ظرفیت فضاهای ورزشی سازمان ها و ادارات در راستای توسعه ورزش همگانی
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در راستای توسعه ورزش همگانی می توان از ظرفیت فضاهای ورزشی دیگر سازمان ها و ادارات بهره مند شد.
به گزارش قلم پرس، پرویز هادی در چهل و یکمین نشست کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به گزارش کمیته توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص سرانه ورزشی مناطق دهگانه و ارائه راهکارهای لازم در خصوص افزایش سرانه ورزشی در مناطق کم برخوردارف اظهار کرد: در برخی از محدوده های سطح شهر سرانه ورزشی بالا بوده و در برخی مناطق بسیار ضعیف است با توجه به این موضوع سیاست شورای شهر و شهرداری کلانشهر تبریز در سال  ۱۴۰۲ افزایش سرانه ورزشی شهر تبریز به ویژه در مناطق محروم و ضعیف خواهد بود.
وی با تاکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت فضاهای ورزشی دیگر سازمان ها و ادارات در راستای توسعه ورزش همگانی افزود: یکی از موارد بحث بهره مندی از فضای حیاط مدارس بوده که در این خصوص جلساتی با اداره کل ورزش و جوانان برگزار شده و درخواست کردیم به صورت مشارکتی در این راه ما را همراهی کنند.
رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه قرارگاه ورزش می تواند در راستای افزایش سرانه ورزشی و توسعه ورزش همگانی کلانشهر تبریز کمک بسیار شایانی به ما داشته باشد. ادامه داد: همچنین سالن های اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی هم در تمام مناطق به ویژه در مناطق محروم می تواند در اختیار شهروندان قرار گیرد، لازم است این مجموعه نیز دوشادوش مدیریت شهری پای کار آید تا شاهد توسعه بیشتری باشیم.
وی با اشاره به موضوع تجهیز مجتمع های مسکونی به لوازم ورزشی، گفت: در این رابطه مقرر شد ۲ مجتمع مسکونی در منطقه یک و منطقه هفت به لوازم ورزشی مجهز شده و یک سالن اختصاصی برای معلولان ایجاد شود.
هادی خاطرنشان کرد: می خواهیم در مناطق کم برخوردار و ضعیف اقداماتی جهت توسعه ورزش همگانی عملیاتی کنیم و بودجه مناطق معین را در ان مناطق هزینه کنیم.