لزوم برخورد با مسببان افزایش قیمت بلیط اتوبوس در ایام اربعین
لزوم برخورد با مسببان افزایش قیمت بلیط اتوبوس در ایام اربعین

عضو کمیسیون عمران مجلس بر لزوم برخورد با متخلفان و مسببان افزایش قیمت بلیط اتوبوس در ایام اربعین تأکید کرد و گفت: قطعا وضعیت کنونی نشان دهنده تخلف افراد در اجرای توافق مذکور بوده و باید با متخلفان برخورد شود. به گزارش قلم پرس، قلی‌الله قلی‌زاده در واکنش به افزایش ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی قیمت بلیط […]

عضو کمیسیون عمران مجلس بر لزوم برخورد با متخلفان و مسببان افزایش قیمت بلیط اتوبوس در ایام اربعین تأکید کرد و گفت: قطعا وضعیت کنونی نشان دهنده تخلف افراد در اجرای توافق مذکور بوده و باید با متخلفان برخورد شود.

به گزارش قلم پرس، قلی‌الله قلی‌زاده در واکنش به افزایش ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی قیمت بلیط اتوبوس در ایام اربعین، گفت: قطعا مکانیزم قیمت گذاری باید به صورت کارشناسی صورت گیرد تا هم منافع رانندگان و هم حقوق مسافران و مردم حفظ شود.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و بخش هوراند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افزایش حداقل ۵۰ درصدی قیمت بلیط اتوبوس در ایام اربعین مغایر با توافق مجلس با نهادهایی مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت راه و شهرسازی و نهادهای مرتبط با اربعین است.

وی افزود: زمانی که مسئولان ذی ربط برای تصمیم گیری درباره مسئله مهمی مانند اربعین گرد هم جمع می شوند و در نهایت بعد از بررسی ابعاد مختلف موضوع به توافقی می رسند، هیچ کس حق ندارند که مغایر با آن توافق عمل کند.

قلی زاده ادامه داد: در توافق مجلس با نهادهای مرتبط، قرار بود که قیمت بلیط اتوبوس در ایام اربعین نسبت به سال گذشته تغییری نکند، اما در شرایط کنونی مسئولان مربوطه اعلام می کنند که قیمت ها افزایش خواهد داشت، از این رو یا تصمیمی نباید اتخاذ می شد یا اینکه اگر تمام دستگاه به یک تصمیم واحد رسیدند، باید آن به صورت کامل عملیاتی شود، حال در شرایط کنونی قطعا باید با متخلفان برخورد شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس بر لزوم برخورد با متخلفان و مسببان افزایش قیمت بلیط اتوبوس در ایام اربعین تأکید کرد و گفت: قطعا وضعیت کنونی نشان دهنده تخلف افراد در اجرای توافق مذکور بوده و باید با متخلفان برخورد شود./