لایروبی اساسی مقابل سبزه‌ میدان توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز
لایروبی اساسی مقابل سبزه‌ میدان توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز

لایروبی اساسی مقابل سبزه‌ میدان توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از لایروبی اساسی و تعویض پل سنگی مقابل سبزه میدان با هدف جریان روان آب های سطحی خبر داد. به گزارش شهریار، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: پاکسازی و لایروبی انهار و […]




لایروبی اساسی مقابل سبزه‌ میدان توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از لایروبی اساسی و تعویض پل سنگی مقابل سبزه میدان با هدف جریان روان آب های سطحی خبر داد.

به گزارش شهریار، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: پاکسازی و لایروبی انهار و کانال‌های آب سطح منطقه از فعالیت‌های مداوم این معاونت است که با توجه به آغاز فصول بارشی سال، این عملیات به صورت جدی‌تر انجام می‌شود.

وی افزود: عملیات لایروبی و پاکسازی انهار و کانال‌های آب سطح منطقه در راستای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی در بارش‌های پاییزه است که توسط عوامل معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز صورت می‌گیرد.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز در ادامه با اشاره به لایروبی اساسی مقابل سبزه‌میدان اذعان کرد: در این عملیات ضمن لایروبی، اقدام به تعویض پل سنگی توسط عوامل تلاشگر این معاونت با هدف جلوگیری از آب‌گرفتگی در مواقع بارندگی صورت گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: با لایروبی و رسوب برداری‌هایی که در کانال‌های اصلی جمع‌آوری آب انجام شده، این منطقه آمادگی مواجهه با هر میزان بارندگی را دارد؛ البته مشارکت شهروندان در این خصوص با عدم تخلیه زباله و نخاله‌های ساختمانی در انهار و مسیل‌های آب از بروز آب گرفتگی به ویژه در فصل بارندگی بسیار موثر است.