قیمت جدید گوشت قرمز اعلام شد
قیمت جدید گوشت قرمز اعلام شد

[ad_1] مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از آغاز طرح برخورد با گرانفروشی گوشت قرمز در استان خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حسین غریب امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح برخورد با گرانفروشی گوشت قرمز در سراسر کشور آغاز شده است، اظهار کرد: […]

[ad_1]


مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از آغاز طرح برخورد با گرانفروشی گوشت قرمز در استان خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حسین غریب امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح برخورد با گرانفروشی گوشت قرمز در سراسر کشور آغاز شده است، اظهار کرد: سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی  نیز به تبع آن در این حوزه اقداماتی انجام داده است. بازرسان تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان از قصابی ها و فروشگاه های زنجیره ای استان بازدید کردند و به صورت میدانی براساس فاکتورهای خرید، این طرح نظارت اجرا شد.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده عدم رعایت سود مصوب قانونی توسط فروشندگان گوشت قرمز، با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد ادامه داد: برای واحدهای متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل می شود و همچنین تذکرات لازم در خصوص رعایت نرخ مصوب قیمت گوشت قرمز اعلام می‌شود.

توزیع ۱۰۰۰ تن گوشت قرمز گوسفند و گوساله منجمد

غریب با اشاره به اینکه در حال حاضر گوشت گرم و منجمد به اندازه کافی و به فور در میادین و بازار وجود دارد و هیچ گونه کمبودی در استان وجود ندارد، افزود: توزیع گوشت منجمد نیز در سراسر استان به هر میزان که بازار کشش داشته باشد انجام می‌گیرد و تاکنون در سه ماه گذشته بیش از یک هزار تن گوشت قرمز گوسفند و گوساله منجمد با قیمت مصوب دولتی به منظور حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد تعادل در بازار از طریق فروشگاه های زنجیره ای و تعدادی از مغازه های خرده فروشی به عنوان کاسبان امین در سطح شهر تبریز و سایر شهرستان ها توزیع شده و هم اکنون نیز تداوم دارد و با ذخیره‌سازی مناسب و تمهیدات اندیشیده شده در ماه‌ پایانی سال و ماه مبارک رمضان ان شا الله  مشکلی در خصوص گوشت قرمز مشاهده نخواهد شد.

وی گفت: قیمت مصوب گوشت گرم گوساله نر بدون استخوان هر کیلو ۲۶۵ هزار تومان، گوشت گرم گاو ماده بدون استخوان هر کیلو ۲۳۵ هزار تومان، گوشت گرم گوسفند ماده مخلوط هر کیلو ۲۴۵ هزار تومان، ران گوسفند ماده با گردن هر کیلو ۲۶۵ هزار تومان، گوشت گرم گوسفند نر (بره) مخلوط هر کیلو ۲۶۵ هزار تومان، ران گوسفند نر با گردن هر کیلو ۲۸۵ هزار تومان، سردست راسته هر کیلو ۲۷۵ هزار تومان، بز ماده (مخلوط) هر کیلو ۲٠٠ هزار تومان است.

غریب یادآور شد: مردم استان در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و تخلف در زمینه عرضه و فروش گوشت و سایر اقلام اساسی، با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و یا موضوع را به واحدهای بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی در مدیریت جهادکشاورزی شهرستانها گزارش کنند.  

پایان پیام/


[ad_2]