قول وزیر ورزش برای حل مشکل چمن ورزشگاه یادگار(ره) تبریز
قول وزیر ورزش برای حل مشکل چمن ورزشگاه یادگار(ره) تبریز

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: تعویض چمن استادیوم یادگار امام تبریز تا پایان هفته جاری تعیین تکلیف می‌شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، ستوده نژاد با اشاره به برنامه اداره کل  ورزش و جوانان استان برای تعویض چمن استادیوم ورزشگاه یادگار امام تبریز و تامین اعتبار آن؛ گفت: وزیر ورزش قول […]



مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: تعویض چمن استادیوم یادگار امام تبریز تا پایان هفته جاری تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، ستوده نژاد با اشاره به برنامه اداره کل  ورزش و جوانان استان برای تعویض چمن استادیوم ورزشگاه یادگار امام تبریز و تامین اعتبار آن؛ گفت: وزیر ورزش قول داده‌اند که اگر واردات چمن رولی مشکل گمرکی داشت از تهران حل کنند ضمن اینکه جهاد کشاورزی استان نیز در زمینه قرنطینه و مشکل آفت، اعلام همکاری کرده‌اند.

ستوده‌نژاد افزود: در همین راستا، یکی از شرکت‌‌های داخلی با شرکتی از ترکیه که در زمینه چمن های رولی فعالیت می کند وارد رایزنی شده که ظرف چند روز آینده، این موضوع تعیین تکلیف می‌شود.

وی تاکید کرد: کاشت چمن در این استادیوم به دلیل انجام بازی‌های تراکتور در آن و همچنین زمان‌بر بودن کشت چمن، منتفی است از این رو بهترین گزینه، وارد کردن چمن رولی متناسب با آب و هوای تبریز است.

وی خاطرنشان کرد: برای نگهداری چمن فعلی این استادیوم نیز قرارداد نگهداری و تعمیر موتورخانه سامانه هیتینگ به ارزش ۶ میلیارد تومان منعقد شده تا در روزهای سرد و زمستانی، کیفیت و رنگ و شکل ظاهری چمن حذف نشود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷