قربانی: هر تصمیمی در مورد تیم ماشین‌سازی باید در حضور من گرفته شود
قربانی: هر تصمیمی در مورد تیم ماشین‌سازی باید در حضور من گرفته شود

یونس قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: از طریق رسانه‌ها با خبر شدم که فردا جلسه‌ای در مورد تیم های فوتبال تبریز در مجلس برگزار می‌شود و وضعیت تیم های تراکتور و ماشین‌سازی در حضور وزیر صمت و استاندار آذربایجان‌شرقی و نمایندگان مجلس و تنی دیگر از مسوولان برگزار می‌شود و […]

یونس قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: از طریق رسانه‌ها با خبر شدم که فردا جلسه‌ای در مورد تیم های فوتبال تبریز در مجلس برگزار می‌شود و وضعیت تیم های تراکتور و ماشین‌سازی در حضور وزیر صمت و استاندار آذربایجان‌شرقی و نمایندگان مجلس و تنی دیگر از مسوولان برگزار می‌شود و این در حالی است که من به عنوان مالک قانونی باشگاه ماشین‌سازی از این جلسه اطلاعی ندارم و اصلا نمی‌دانم متولی این جلسه کیست.

وی گفت: اگر محوریت گفت‌و‌گو باشگاه تراکتور باشد حرفی نیست، اما وقتی جلسه‌ای در حضور وزیر و برای بررسی و حل مشکلات فوتبال تبریز برگزار می‌شود، باید از من هم دعوت می‌شد تا ما هم صحبت‌ها و مشکلات باشگاه ماشین سازی را مطرح می‌کردم.

مالک باشگاه ماشین سازی افزود: تقریبا دو ماه پیش جلسه‌ای با حضور استاندار،مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال استان برگزار کردیم و آقای مصائب با پیشنهاد آقای ششگلانی با بنده صحبت کردند و اینجانب جهت حل برخی از مسائل  مالی بصورت موقت به ایشان را به عنوان سرپرست مدیرعاملی ‌معرفی کردم.

قربانی تصریح کرد: روزی تمام صحبت‌های خود در مورد اقدامات صورت گرفته برای تیم ماشین‌سازی  را اعلام خواهم کرد و اینکه چرا موفق نشدیم پنجره تیم را باز کنیم‌ دلایلی بسیار شائبه داری وجود دارد که  طی نامه‌ایی رسمی و هم  جلسه حضوری  به سردار خرم  اعلام کرده ام. و از ایشان هم خواستار حمایت نه از بنده بلکه از بخش خصوصی در عرصه ورزش شده‌ام که امیدوارم تفکر نادرست حاکم ‌نه تنها در استان ما بلکه در کل کشور نسبت به  مشارکت بخش خصوصی در ورزش  به سمت اصلاح‌ و صحیح هدایت شود.

وی گفت:  در خصوص واگذاری و یا هر گونه تصمیم در خصوص مالکیت و مدیریت ‌باشگاه هم آماده مذاکره و گفت‌و‌گو با افراد حقیقی و حقوقی می‌باشم

انتهای پیام/۶۰۰۱۷