قرار خدمت شهرداری تبریز اقدامی مثبت و مفید است
قرار خدمت شهرداری تبریز اقدامی مثبت و مفید است

[ad_1] رئیس شورای اسلامی شهر تبریز قرار خدمت هفتگی در شهرداری های مناطق تبریز را اقدامی مثبت و مفید خواند. به گزارش قلم پرس، حجت الاسلام رسول برگی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: طرح شهردار تبریز با عنوان قرار خدمت اقدام بسیار مبثتی است که مزایای فراوانی دارد و […]

[ad_1]

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز قرار خدمت هفتگی در شهرداری های مناطق تبریز را اقدامی مثبت و مفید خواند.

به گزارش قلم پرس، حجت الاسلام رسول برگی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: طرح شهردار تبریز با عنوان قرار خدمت اقدام بسیار مبثتی است که مزایای فراوانی دارد و مشکلات هر منطقه به صورت تخصصی در حضور استاندار یا معاونان ایشان و مدیران دستگاه های اجرایی بررسی می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود درباره بافت تاریخی شهر تصریح کرد: اینکه در بافت تاریخی شهرمان اماکن مخروبه وجود دارد، قابل قبول نیست.

وی افزود: اگر متولی بافت تاریخی میراث فرهنگی است، باید اقداماتی صورت دهد یا اینکه اجازه داده شود شهرداری با همکاری میراث فرهنگی به موضوع ورود پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه باید جلسه ای مشترک بین مدیران شهرداری، میراث فرهنگی و استانداری برای حل مشکلات بافت تاریخی برگزار شود، افزود: چهره مخروبه این منطقه قابل قبول نیست و باید قدم های مثبتی در این راستا برداشته شود.

وی در ادامه با اشاره به مناسبت های هفته گفت: هفته جاری، به لحاظ مناسبت ها هفته مهمی است. برای مثال روز گذشته روز اهدای عضو بود که در واقع نوعی باقیات صالحات و امری بشردوستانه است.

حجت الاسلام برگی با اشاره به فرا رسیدن روز آزادسازی خرمشهر، گفت: امیدوارم همه ما خدمتگزاران جمهوری اسلامی بتوانیم در دفاع از ارزش ها و خدمت به مردم راه شهدای والامقام را ادامه دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با تسلیت شهادت امام جعفر صادق ع بیان کرد: ایشان در انتقال فقه اصیل و شیعی به جهان بسیار تاثیرگذار بودند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به رحلت حضرت آیت الله فاطمی نیا، ابراز کرد: درگذشت این عالم بزرگ واقعه ای سهمگین و خبری تلخ برای جامعه دینی، مذهبی و فرهنگی کشور بود.

حجت الاسلام برگی افزود: ایشان خطیبی توانمند با بیانی شیوا و گویا بودند. متاسفیم که اکنون شخصیت بزرگی از جامعه تشیع مخصوصا از خطه تبریز و آذربایجان را از دست دادیم.

[ad_2]