قرارداد لحظه آخری در فوتبال ایران
قرارداد لحظه آخری در فوتبال ایران

واژه لحظه آخری به فوتبال ایران هم کشیده شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  واژه لحظه آخری بیشتر در تورهای مسافرتی و یا بلیت‌های هواپیما به گوش می‌خورد که برای جلوگیری از ضرر، ارائه کنندگان گاها حتی تا ۵۰ درصدد تخفیف برای مشتریان لحظه آخری خود در نظر می‌گرفتند. واژه ای که شاید این روزها […]



واژه لحظه آخری به فوتبال ایران هم کشیده شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  واژه لحظه آخری بیشتر در تورهای مسافرتی و یا بلیت‌های هواپیما به گوش می‌خورد که برای جلوگیری از ضرر، ارائه کنندگان گاها حتی تا ۵۰ درصدد تخفیف برای مشتریان لحظه آخری خود در نظر می‌گرفتند. واژه ای که شاید این روزها در فوتبال ایران هم کم و بیش شنیده شود.

بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده تمایلی به تمدید قرارداد سریع نداشته و سعی می‌کنند تا روزهای پایانی نقل و انتقالات، مذاکرات خود را با باشگاه فعلی ادامه داده تا اگر باشگاه جدیدی با قیمت بالاتری پیشنهاد داد، پیراهن خود را عوض کنند.

در باشگاه‌ها نیز برای بعضی بازیکنانی که تاپ نیستند همین سیاست را در پیش گرفته سعی می‌کنند منتظر لحظات پایانی مانده و زمانی که دست بازیکن از باشگاه جدید کوتاه ماند، با پیشنهاد پایین‌تری بازیکن را جذب و یا قرارداد خود را تمدید کنند.

همین سیاست از سوی طرفین سبب شده که تمدید قرارداد بازیکنان به کندی پیش رفته و قطعا در فصل نقل و انتقالات در روزهای پایانی بیشتر قراردادها را شاهد خواهیم بود.

البته فراموش نکنیم در پرواز‌ها همیشه سیاست لحظه آخری جواب نداده و بعضی وقت ها بیلت هواپیما در لحظات پایانی به مراتب گران‌تر از مواقع دیگر به فروش رسیده است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷