قدردانی نماینده مجلس از توجه ویژه شهرداری تبریز به مسیرگشایی‌ها
قدردانی نماینده مجلس از توجه ویژه شهرداری تبریز به مسیرگشایی‌ها

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از توجه ویژه شهرداری کلانشهر تبریز به مسیرگشایی‌های شهری قدردانی کرد. به گزارش قلم پرس، شهاب الدین بیمقدار در آیین مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار با قدردانی از تلاش شهرداری کلانشهر تبریز در توجه ویژه به مسیرگشایی‌ها عنوان کرد: مسیرگشایی امروز یکی از بهترین نمونه‌های […]

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از توجه ویژه شهرداری کلانشهر تبریز به مسیرگشایی‌های شهری قدردانی کرد.

به گزارش قلم پرس، شهاب الدین بیمقدار در آیین مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار با قدردانی از تلاش شهرداری کلانشهر تبریز در توجه ویژه به مسیرگشایی‌ها عنوان کرد: مسیرگشایی امروز یکی از بهترین نمونه‌های موفق همکاری شهرداری با مردم است.

وی افزود: امیدوارم در راستای رفع مشکلات فعلی جامعه نیز، مردم با دولت و نهادهای عمومی، همراهی و همکاری بیشتری داشته و بر این مشکلات فائق آیند.

 وی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح ملی بازآفرینی شهری اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده و در برخی مواقع، تغییرات مدیریتی برخی وزارتخانه ها باعث کندشدن پیگیری‌ها می شود.

 نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به سبک های خاص معماری در بافت های شهری توسط شهرداری کلانشهر تبریز تاکید کرد.