فوت ملی‌پوش جودو به‌دلیل برق‌گرفتگی!
فوت ملی‌پوش جودو به‌دلیل برق‌گرفتگی!

[ad_1] جودوکار تبریزی که در مسابقات قهرمانی آسیا روی سکو رفته بود، طی حادثه‌ای درگذشت. به گزارش قلم پرس،از تبریز، “آرش آقایی” قهرمان خوش اخلاق جودوی ایران و دارنده مدال برنز آسیا به دلیل برق‌گرفتگی در باشگاه بدنسازی در شهر تبریز دارفانی را وداع گفت. مرحوم آقایی سال ۱۳۷۱ در تبریز متولد شد و پس […]

[ad_1]


جودوکار تبریزی که در مسابقات قهرمانی آسیا روی سکو رفته بود، طی حادثه‌ای درگذشت.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، “آرش آقایی” قهرمان خوش اخلاق جودوی ایران و دارنده مدال برنز آسیا به دلیل برق‌گرفتگی در باشگاه بدنسازی در شهر تبریز دارفانی را وداع گفت.

مرحوم آقایی سال ۱۳۷۱ در تبریز متولد شد و پس از حضور در رشته جودو، موفق شد در مسابقات کشوری و بین‌المللی صاحب مدال‌های مختلف شود.

آقایی جودوکار کشورمان فعالیت ورزشی خود را از تبریز آغاز کرده و سپس وارد تیم ملی جودو ایران شد. او در سال ۲۰۱۳ در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در چین حضور داشت و مدال برنز این مسابقات را کسب کرد.

در سال ۱۳۹۸ آرش آقایی ایران را به مقصد کشور آذربایجان ترک و از ایران مهاجرت کرد. اما در آذر ۱۴۰۰ دوباره به تیم ملی کشورمان بازگشت تا دوباره فعالیت‌های ورزشی خود را در کشورش ادامه دهد.

مرحوم آقایی، عضو تیم ملی جودو بود و در اردوی مشترک یک ماه قبل با عراق نیز حضور داشت.

وی قرار بود در چند روز دیگر(۲۰ فروردین) در مسابقات انتخابی تیم ملی جودو کشور حضور یابد.

خبرگزاری فارس در آذربایجان‌شرقی، این ضایعه را به جامعه ورزش استان و ورزش‌های رزمی تسلیت گفته و برای آن مرحوم طلب رحمت الهی دارد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س


[ad_2]