فهرست افراد مورد تایید آزمون نیروهای قرارداد کارمعین شهرداری‌های استان برای حضور در مصاحبه شغلی و تست ورزش
فهرست افراد مورد تایید آزمون نیروهای قرارداد کارمعین شهرداری‌های استان برای حضور در مصاحبه شغلی و تست ورزش

دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی فهرست افراد مورد تایید آزمون نیروهای قرارداد کارمعین شهرداری‌های استان برای حضور در مصاحبه شغلی و تست ورزش (برای مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی) را اعلام کرد. بنا به اعلام این دفتر، مجموع نمره نهایی داوطلبان با وزن ۶۰ درصد برای آزمون کتبی و ۴۰ درصد برای مصاحبه، اعمال […]


دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی فهرست افراد مورد تایید آزمون نیروهای قرارداد کارمعین شهرداری‌های استان برای حضور در مصاحبه شغلی و تست ورزش (برای مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی) را اعلام کرد.

بنا به اعلام این دفتر، مجموع نمره نهایی داوطلبان با وزن ۶۰ درصد برای آزمون کتبی و ۴۰ درصد برای مصاحبه، اعمال خواهد شد.

برای حضور در فرآیند مصاحبه، رعایت برنامه زمان‌بندی الزامی بوده و با توجه به عدم امکان برگزاری مجدد فرآیند مصاحبه، داوطلبان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که راس زمان اعلام شده در آزمون مصاحبه شرکت کنند؛ بدیهی است در صورت غیبت هریک از داوطلبان، فقط امتیاز آزمون کتبی به عنوان امتیاز نهایی محاسبه خواهد شد.

داوطلبانی که مدارک خود را در سال ۱۴۰۲ ارائه کرده و به عنوان نفر جایگزین در فرآیند آزمون قرار گرفته‌اند، پس از بررسی پرونده و درصورت تایید به فهرست اسامی تایید شده اضافه شده و برنامه زمان‌بندی مصاحبه یا تست ورزش به اطلاع آنها خواهد رسید.

در فرآیند مصاحبه تخصصی، سوالات شفاهی و کتبی درخصوص قوانین، آیین‌نامه‌ها و مقررات مربوط به شهرداری‌ها و مطالب مرتبط با رشته شغلی هر داوطلب مطرح خواهد شد و داوطلبان می‌توانند سوابق علمی، تجربی، گواهینامه‌های کاری و شرکت در کنفرانس‌ها، مهارت‌های هفت‌گانه و … را جهت ارائه به مصاحبه‌کنندگان به همراه داشته باشند.

فرآیند مصاحبه در محل ساختمان جدید استانداری آذربایجان شرقی، طبقه زیرزمین، سالن جلسه مدیریت بحران برگزار خواهد شد.

 

دریافت فهرست نفرات تاییدشده