فعلا تصمیمی برای افزایش قیمت نان در آذربایجان‌شرقی نیست
فعلا تصمیمی برای افزایش قیمت نان در آذربایجان‌شرقی نیست

معاون مدیر کل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌شرقی گفت: هیچ تصمیمی فعلاً برای افزایش قیمت نان در این استان وجود ندارد. به گزارش قلم پرس،از خداآفرین، حمید شهباززاده امروز در جلسه آموزشی و توجیهی نانوایان شهرستان خداآفرین اظهار کرد: دولت برای جبران بخشی از هزینه‌های تولید نان، ۴۰ درصد فروش روزانه را به عنوان یارانه […]



معاون مدیر کل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌شرقی گفت: هیچ تصمیمی فعلاً برای افزایش قیمت نان در این استان وجود ندارد.

به گزارش قلم پرس،از خداآفرین، حمید شهباززاده امروز در جلسه آموزشی و توجیهی نانوایان شهرستان خداآفرین اظهار کرد: دولت برای جبران بخشی از هزینه‌های تولید نان، ۴۰ درصد فروش روزانه را به عنوان یارانه به نانوایان پرداخت می‌کند و تا تصمیمات بعدی این طرح همچنان ادامه می‌یابد.

وی با رد شایعه تفاوت کیفیت آرد توزیعی در مناطق مختلف استان، تاکید کرد: آرد توزیعی در تمام مناطق استان اعم از روستایی و شهری از کیفیت یکسان برخوردار و ضوابط کیفی نظارت بر تولید آرد نیز در کارخانه‌ها یکپارچه است.

شهباززاده در ادامه گفت: تخلف مر تکرار در نانوایی‌های استان، فروش کمتر یا بیشتر از سهمیه است و به مرور با آموزش‌های لازم این نقیصه نیر برطرف می‌شود.

گفتنی است؛ به همت اداره کل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌شرقی، دوره آموزشی یک روزه با هدف آشنایی با نحوه استفاده از دستگاه‌های کارتخوان هوشمند برای نانوایان شهرستان خداآفرین برگزار شد.

پایان پیام/