فعالیت یک هزار و ۷۰۰ نفر از روحانی در نیروی انتظامی
فعالیت یک هزار و ۷۰۰ نفر از روحانی در نیروی انتظامی

فرمانده ناجا از تلاش برای نزدیکی و ارتباط بیش از پیش نیروی انتظامی به مراجع معظم تقلید و نیز بهره گیری از ۱۷۰۰ مبلغ روحانی در یگان های نیروی انتظامی، مرزها و استان های دوردست خبر داد. به گزارش قلم پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “حسین اشتری” در دیدار با حضرت آیت‌الله “حسین […]

فرمانده ناجا از تلاش برای نزدیکی و ارتباط بیش از پیش نیروی انتظامی به مراجع معظم تقلید و نیز بهره گیری از ۱۷۰۰ مبلغ روحانی در یگان های نیروی انتظامی، مرزها و استان های دوردست خبر داد.

به گزارش قلم پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “حسین اشتری” در دیدار با حضرت آیت‌الله “حسین نوری همدانی” با بیان اینکه نیروی انتظامی عملکرد مطلوبی در راستای تامین امنیت شهرها، روستاها و مرزهای نظام اسلامی داشته است، اظهار داشت: تاکنون در برخورد با ناهنجاری‌ها، پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و جلوگیری از ترویج آموزه‌های غیر دینی گام‌های مطلوبی برداشته شده است.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه بر اساس گفته‌های رهبر انقلاب اسلامی نیروی انتظامی باید عدالت را سرلوحه امور خود قرار دهد، گفت: با برگزاری دوره‌های بصیرت به دنبال این هستیم که نیروی انتظامی را به مراجع تقلید نزدیک‌تر کنیم.

وی با اشاره به ارتقای فضای معنوی و انقلابی نیروهای انتظامی به همت عقیدتی سیاسی ناجا افزود: یک هزار و ۷۰۰ نفر از روحانیون حوزه علمیه قم به مناسبت‌های مختلف در نیروی انتظامی فعالیت می‌کنند که این رقم علاوه بر۸۰۰ نفر روحانی شاغل دائم در نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی از فعالیت روحانیون در ماه‌های مبارک سال یاد کرد و گفت: به برکت فعالیت‌های روحانیون، فضاهای معنوی در نیروی انتظامی رشد قابل توجهی داشته است؛ بر اساس تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی نیروی انتظامی علاوه بر گسترش خدمات باید روحیه انقلابی – اسلامی خود را تقویت‌کند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس گفته‌های رهبر انقلاب اسلامی نیروی انتظامی باید عدالت را سرلوحه امور خود قرار دهد، مطرح کرد: با برگزاری دوره‌های بصیرت به دنبال این هستیم که نیروی انتظامی را به مراجع تقلید نزدیک‌تر کنیم.

سردار اشتری به اعزام زائران ایرانی به سمت عتبات عالیات اشاره کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی برای تسهیل و تامین امنیت تردد زائران رسالت اصلی را بر عهده دارد که در راستای انجام این وظیفه برنامه مشخصی را در دستور کار خود قرار داده است.