فعالیت های قرآنی مرحوم حاج “محمد غفران نیا” فراموش نشدنی است
فعالیت های قرآنی مرحوم حاج “محمد غفران نیا” فراموش نشدنی است

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی می گوید، فعالیت‌های قرآنی مرحوم حاج “محمد غفران نیا” بی نظیر و فراموش نشدنی است. قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام “وحدت مشهوری” با بیان اینکه خداوند ما را به تلاوت قرآن کریم […]

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی می گوید، فعالیت‌های قرآنی مرحوم حاج “محمد غفران نیا” بی نظیر و فراموش نشدنی است.

قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام “وحدت مشهوری” با بیان اینکه خداوند ما را به تلاوت قرآن کریم و بهره‌گیری از مفهوم آیات آن در زندگی سفارش کرده است، گفت: وظیفه انسانی و دینی ماست که ضمن قدردانی از فعالان قرآنی، یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم.
وی با بیان اینکه مرحوم غفران نیا، یکی از پیشکسوتان و اساتید برجسته قرآن بود، عنوان کرد: وی در موسسه‌ی قرآنی که تاسیس کرده بود، توانست شاگردان برجسته‌ای در تمامی رشته های قرآن تربیت کند و من از نزدیک شاهد تلاش های این بزرگوار بودم.
مشهوری ادامه داد: حاج غفران نیا شخصیت متواضعی داشت، هیچگاه از وی تندی و رفتاری که با دستورات الهی منافات داشت، مشاهده نشد. همچنین وی استاد و پدر “وحید غفران نیا” حافظ قرآنی کشور است.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: امیدوارم فرزند غفران نیا بتواند مسیر پدرش را ادامه داده و شاگردان قرآنی تربیت کند.
وی خاطرنشان کرد: بخشی از باقیات الصالحات حاج غفران نیا ساختمان‌های فیزیکی است که در مسیر قرآن به جامعه اهدا کرده است و بخشی دیگر همان شاگردانی است که تربیت کرده و تحویل جامعه داده است و معتقدم ارزش این کار بسیار بالاتر از آن بناهاست.