فعالیت موزه‌ها و اتوبوس‌های تبریزگردی تا پانزدهم فروردین
فعالیت موزه‌ها و اتوبوس‌های تبریزگردی تا پانزدهم فروردین

به گزارش شهریار، بر اساس این اطلاعیه، موزه‌های  شهر و شهرداری، علی مسیو و خانه ادبی استاد شهریار از ۲۵ اسفند فعالیت خود را آغازه کرده است که تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح تا ۱۹:۳۰ دایر خواهد بود.همچنین نمایشگاه‌های صنایع دستی موزه شهر و شهرداری تبریز و نمایشگاه صنایع دستی موزه ادبی […]

به گزارش شهریار، بر اساس این اطلاعیه، موزه‌های  شهر و شهرداری، علی مسیو و خانه ادبی استاد شهریار از ۲۵ اسفند فعالیت خود را آغازه کرده است که تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح تا ۱۹:۳۰ دایر خواهد بود.
همچنین نمایشگاه‌های صنایع دستی موزه شهر و شهرداری تبریز و نمایشگاه صنایع دستی موزه ادبی استاد شهریار نیز تا پانزدهم فروردین از ساعت ۸ صبح تا ۱۹:۳۰ دایر و پذیرای مهمانان و گردشگران خواهد بود.
تاکسی‌های از من بپرس همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب در سطح شهر فعال و پاسخگوی مهمانان نوروزی خواهند بود.
اتوبوس‌های گردشگری نیز در دو شیفت صبح و بعدازظهر خدمات‌رسانی خواهند کرد که شیف صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و شیفت بعد از ظهر از ساعت ۱۶ الی۲۰ در خدمت گردشگران نوروزی تبریز خواهند بود.
اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز امیدوار است با خدمات‌رسانی صحیح و مطلوب، خاطره خوبی از تبریز بر ذهن گردشگران و میهمانان نوروزی بر جای بماند.