فضای عمومی تبریز باید سرمایه‌پذیر باشد
فضای عمومی تبریز باید سرمایه‌پذیر باشد

[ad_1] رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: فضای عمومی تبریز باید سرمایه‌پذیر باشد و سرمایه‌گذار باید پتانسیل و ظرفیت‌های موجود را بهینه ببیند. به گزارش قلم پرس، علیرضا نوای باغبان در جلسه امروز کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: امنیت سرمایه‌گذاران باید در شهر تامین شود و این فضا […]

[ad_1]

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: فضای عمومی تبریز باید سرمایه‌پذیر باشد و سرمایه‌گذار باید پتانسیل و ظرفیت‌های موجود را بهینه ببیند.

به گزارش قلم پرس، علیرضا نوای باغبان در جلسه امروز کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: امنیت سرمایه‌گذاران باید در شهر تامین شود و این فضا باید کامل باشد. اقدامات سلبی و ایجابی در حوزه سرمایه‌گذاری باید اتفاق بیفتد و فضای آرام و بسترسازی لازم برای حضور سرمایه‌گذار فراهم شود.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران تبریزی باید مدنظر باشند، افزود: از کذشته خیلی از این سرمایه‌گذاران پشت در شهرداری ایستاده‌اند و سرمایه‌گذاران تبریزی خارج از استان نیز منتظر طرح‌هایی هستند. به عنوان نمونه شبستری‌های مقیم تهران جهت سرمایه‌گذاری منتظر پیشنهاداتی از سوی مسئولان شهری و استانی هستند. سرمایه‌گذاران خارج از کشور هم ظرفیت‌های بزرگی محسوب می‌شوند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: کمیسیون سرمایه‌گذاری تلاش کرده تا در این حوزه فعال باشد اما لازم است که این طرح‌ها از طرف شهردار موضوعیت پیدا کند. باید فضایی تعریف شده و گفتمانی ایجاد شود.

[ad_2]