فضای سبز مجتمع‌ های مسکونی بالای ۳۰۰خانوار در تبریز توسعه می یابد
فضای سبز مجتمع‌ های مسکونی بالای ۳۰۰خانوار در تبریز توسعه می یابد

شهردار تبریز گفت: فضای سبز مجتمع‌ های مسکونی بالای ۳۰۰ خانوار در تبریز توسعه می یابد. به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر ظهر امروز  ابراز داشت: گزارش کار پروژه های شهرداری هر دو هفته یکبار به شورای شهر ارائه می شود. وی سپس ادامه داد: حقوق کارکنان تمامی مناطق شهری به استثنای چند منطقه […]

شهردار تبریز گفت: فضای سبز مجتمع‌ های مسکونی بالای ۳۰۰ خانوار در تبریز توسعه می یابد.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر ظهر امروز  ابراز داشت: گزارش کار پروژه های شهرداری هر دو هفته یکبار به شورای شهر ارائه می شود.

وی سپس ادامه داد: حقوق کارکنان تمامی مناطق شهری به استثنای چند منطقه پرداخت شده و حقوق سازمان موتوری نیز امروز پرداخت می شود.

شهردار تبریز گفت: در دبیرستان های دخترانه کلان شهر تبریز می توانیم دستگاه های ست ورزشی را در محوطه آنها نصب کنیم به شرطی که درخواست لازم از سوی مجموعه آموزش و پرورش دریافت شده و شورای شهر تبریز نیز در این راستا مجوزهای مربوطه صادر شود.

وی در خصوص آسفالت مناطق مختلف تبریز نیز گفت: راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری تبریز در روزهای گذشته اقدام بزرگی بوده است. شهرداری تبریز اخیرا اقدام به خرید سه هزار تن قیر کرده و اجرای طرح نهضت آسفالت در تبریز را به خوبی اجرا می کند.

شهردار تبریز به همت شهرداری برای اجرای نهضت آسفالت در تبریز نیز اشاره کرد و افزود: روزانه ۸۰۰ تن آسفالت در تبریز توزیع می شود.

وی سپس گفت: از این پس شهرداری تبریز به مجتمع مسکونی هوانیروز امکانات رفاهی ارائه می کند.