فرودگاه تبریز میزبان پنج شهید گمنام دفاع مقدس
فرودگاه تبریز میزبان پنج شهید گمنام دفاع مقدس

[ad_1] فرودگاه تبریز میزبان پنج شهید گمنام دفاع مقدس صبح امروز پیکر مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور جمعی از مردم و مسئولان وارد فرودگاه شهید مدنی شهر ولایتمدار تبریز شد. به گزارش قلم پرس،، بعد از استقبال رسمی از این شهدای والامقام، مراسم سینه زنی و استقبال از گلگون کفنان دوران […]

[ad_1]


فرودگاه تبریز میزبان پنج شهید گمنام دفاع مقدس

صبح امروز پیکر مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور جمعی از مردم و مسئولان وارد فرودگاه شهید مدنی شهر ولایتمدار تبریز شد.

به گزارش قلم پرس،، بعد از استقبال رسمی از این شهدای والامقام، مراسم سینه زنی و استقبال از گلگون کفنان دوران دفاع مقدس در حسینیه سپاه عاشورا برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در جریان این مراسم اظهار کرد: این شهدا تا ۲۳ آذر در شهرهای مختلف استان مهمان مردم انقلابی این خطه از کشورمان بوده و در روز ۲۳ آذر در کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان مهمانان ویژه هستند.

امیر دریادار رضا عباسی  ادامه داد: پیکر مطهر این شهیدان گمنام در ۲۶ آذر همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) از میدان شهدای تبریز تشییع به شهرهای محل خاکسپاری اعزام می‌شود.

عباسی افزود: پیکر مطهر این شهدای گمنام پس از تشییع در پنج نقطه از استان (شیخ شهاب شهرستان اهر، تیمورلو آذرشهر، مرکز فنی و حرفه‌ای شماره یک تبریز، در بخش ترک شهرستان میانه و پادگان فرماندهی پشتیبانی نیروی زمینی ارتش در مراغه) در آرامگاه ابدی شان خاک‌سپاری می‌شوند.

گفتنی است، هفته پیش رو کشورمان میزبان ۲۸۰ شهید گمنام است که از این تعداد پیکر مطهر ۱۰۰ شهید گمنام در تهران و ۱۸۰ شهید گمنام در دیگر استان‌ها تشییع می شود.

دومین کنگره ملی ۱۰ شهید آذربایجان شرقی پس از ۲۸ سال در بیست و سومین روز از آذرماه سال جاری برگزار می شود.

[ad_2]