فرودگاه بین المللی تبریز در عید
فرودگاه بین المللی تبریز در عید

علی رستمی عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با جمعی ازمسوولان به منظور رصد پذیرش و اعزام مسافر از تبریز که در تعطیلات نوروز جهش ۲۴۰ درصدی در بخش پروازهای خارجی و ۳۶ درصدی در پروازهای داخلی را تجربه کرد، و برای بررسی امکانات و نیازهای این مجموعه از فرودگاه بین اللملی […]

علی رستمی عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با جمعی ازمسوولان به منظور رصد پذیرش و اعزام مسافر از تبریز که در تعطیلات نوروز جهش ۲۴۰ درصدی در بخش پروازهای خارجی و ۳۶ درصدی در پروازهای داخلی را تجربه کرد، و برای بررسی امکانات و نیازهای این مجموعه از فرودگاه بین اللملی شهید مدنی تبریز بازدید کردند. فرودگاه بین اللملی شهید مدنی تبریز یکی از فرودگاههای مهم و تاثیرگذار کشور از منظر اقتصادی و فرهنگی و سیاسی در سطح بین المللی می باشد.
به دلیل داشتن مرز مشترک با جمهوری‌های آذربایجان، ارمنستان و نخجوان و همچنین جایگاه صنعتی, اقتصادی, کشاورزی, علمی, دانشگاهی و … استان آذربایجان شرقی,، شبکه حمل و نقل هوایی در این استان اهمیت بسیاری دارد. فرودگاه تبریز که ساخت آن در دهه ۳۰ قرن گذشته آغاز شد، تا امروز با گذشته نزدیک به ۸ دهه از عمر آن, شاهد موقعیت کنونی و تاثیرات آن هستیم.

علی حامد حق دوست ۲۰:۲۴ ۱۴۰۱-۱-۴

http://fna.ir/1o5n9k