فرهنگسرای الغدیر قطب فرهنگی تاثیرگذار شهر تبریز
فرهنگسرای الغدیر قطب فرهنگی تاثیرگذار شهر تبریز

به گزارش قلم پرس، مراسم معارفه سرپرست فرهنگسرای بزرگ الغدیر با حضور مسئولان شهری و مدیران شهرداری در این فرهنگسرا برگزار شد. در ابتدای این مراسم، رسول جوانعلی آذر، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ضمن گرامیداشت یاد شهدا و سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: از زحمات آقای موسی زارعی که قبول زحمت کرده […]

به گزارش قلم پرس، مراسم معارفه سرپرست فرهنگسرای بزرگ الغدیر با حضور مسئولان شهری و مدیران شهرداری در این فرهنگسرا برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، رسول جوانعلی آذر، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ضمن گرامیداشت یاد شهدا و سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: از زحمات آقای موسی زارعی که قبول زحمت کرده و در مدت گذشته مدیریت این مجموعه را عهده دار بودند قدردانی می کنم. 

وی افزود: در مدت حضور ایشان در فرهنگسرای الغدیر شاهد تلاش های بی شائبه در جهت پیشبرد اهداف سازمانی و فرهنگی بودیم.

جوانعلی آذر ادامه داد: فرهنگسرای الغدیر یک قطب فرهنگی است و پتانسیل زیادی در حوزه فعالیت های فرهنگی دارد. بنابراین علی رغم تمام مشکلات و کمبود های موجود باید دست در دست هم داده و اقداماتی انجام دهیم تا در زیست فرهنگی شهرمان موثر باشیم.

وی افزود: آقای عارفی هم به عنوان جانشین سازمان بسیج شهرداری تبریز تجربیات و خدمات قابل توجهی دارد که یکی از نمونه های آن برگزاری المپیاد ورزشی جام پرچم بوده که در سطح کشور زبانزد است.

جوانعلی آذر ادامه داد: سردار حاج قاسم سلیمانی برای ما یک الگو بود و نشان داد برای پیشبرد اهداف به مرد میدان نیاز داریم و همگی باید در کنار برنامه ریزی، کار و تلاش کرده و با کنار گذاشتن منیت ها برای مردم کار کنیم.

در ادامه این مراسم موسی زارعی، سرپرست سابق فرهنگسرای الغدیر ضمن قدردانی از از کارکنان این فرهنگسرا اظهار کرد: در این مدت سعی شد با تمام توان برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده موثر عمل کنیم و در راه خدمت به شهروندان کوتاهی نداشته باشیم.

وی در پایان گفت: خداوند را شاکریم که با همکاری دوستان توانستیم این امانت را در حد توان به خوبی حفظ کنیم.

عظیم عارفی، سرپرست جدید فرهنگسرای الغدیر در ادامه مراسم ضمن قدردانی از اعتماد مسئولان امر برای حضور وی در این فرهنگسرا اظهار کرد: امروز در اثر شیوع ویروس کرونا و چند دوره مشکلات، مردم و جامعه حداقل ها را از دست داده‌اند و برای رسیدن به این حداقل ها نیازمند کار جهادی هستیم. از تمام دغدغه مندان و فعالان فرهنگی و هنری و ورزشی که پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی برای فعالیت آنها در فرهنگسرای الغدیر موجود است، درخواست می‌کنیم به کمک ما بیایند تا بتوانیم در کنار هم گام‌های خوبی برای جبران مشکلات ایجاد شده به سبب شیوع ویروس کرونا را برداریم.

عارفی گفت: از همه علاقه‌مندان و گروه های مختلف هم که جامعه هدف آن‌ها مردم عزیزمان هستند، تقاضا داریم که بیایند، مشارکت و همراهی ما را قوت قلب خود بدانند تا بتوانیم در کنار هم برای مردم عزیزمان کار کنیم.