فرمول‌های دفترچه تعرفه عوارض محلی ساده‌نویسی شود
فرمول‌های دفترچه تعرفه عوارض محلی ساده‌نویسی شود

به گزارش قلم پرس، رسول برگی امروز در سی‌ونهمین جلسه‌ی علنی فوق‌العاده شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: بهتر است پس از تصویب مفاد دفترچه تعرفه عوارض محلی این مهم به مردم اطلاع‌رسانی شود تا آنها نیز از ریز فرمول‌ها خبر داشته باشند. برگی تصریح کرد: در کلان‌شهرهایی چون اصفهان و مشهد تعرفه عوارض محلی […]

به گزارش قلم پرس، رسول برگی امروز در سی‌ونهمین جلسه‌ی علنی فوق‌العاده شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: بهتر است پس از تصویب مفاد دفترچه تعرفه عوارض محلی این مهم به مردم اطلاع‌رسانی شود تا آنها نیز از ریز فرمول‌ها خبر داشته باشند.

برگی تصریح کرد: در کلان‌شهرهایی چون اصفهان و مشهد تعرفه عوارض محلی را به کمک کارشناسان امر به صورت بلند مدت تدوین کرده‌اند که اقدامی بسیار خوب است.

او با بیان اینکه عدالت‌نگری باید محور اصلی تصویب مفاد تعرفه عوارض محلی باشد، ادامه داد: در تصویب مفاد تعرفه عوارض محلی، مناطق کم‌برخوردار نیز در نظر گرفته شود تا با ایجاد عدالت شهری بتوان گام‌های مثبتی در راستای حمایت از مردم این مناطق برداشته باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: به نظرم در تصویب مفاد تعرفه عوارض محلی نباید عجله کنیم چراکه در این راستا هم منافع شهرداری در نظر بوده و هم حق و حقوق مردم، باید دقت لازم در تصویب این مهم داشته باشیم تا مشکلی به وجود نیاید.