فرمانده تروریست‌های سنتکام: در حال حاضر خروج از عراق را پیش‌بینی نمی‌کنیم
فرمانده تروریست‌های سنتکام: در حال حاضر خروج از عراق را پیش‌بینی نمی‌کنیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده موسوم به «سنتکام» می‌گوید که آمریکا حضور خود در عراق را در چارچوب گفت‌وگوی راهبردی حفظ خواهد کرد. به گزارش شبکه الجزیره، ژنرال کنت مک‌کنزی طی جلسه کمیته نیروهای مسلح سنا گفت: ما پیش‌بینی نمی‌کنیم که در حال حاضر از عراق خارج شویم. وی […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده موسوم به «سنتکام» می‌گوید که آمریکا حضور خود در عراق را در چارچوب گفت‌وگوی راهبردی حفظ خواهد کرد.

به گزارش شبکه الجزیره، ژنرال کنت مک‌کنزی طی جلسه کمیته نیروهای مسلح سنا گفت: ما پیش‌بینی نمی‌کنیم که در حال حاضر از عراق خارج شویم.

وی افزود: ما به تازگی یک گفت‌وگوی استراتژیک را با عراق انجام دادیم که قرار است یک چارچوب در اختیارمان قرار دهد و ما حضورمان را در بر اساس این گفت‌وگو حفظ خواهیم کرد.

فرمانده تروریست‌های سنتکام در بخش دیگری از سخنانش هم گفت: ما از شراکت میان ایران و چین نگرانیم و من معتقدم که تهران در جستجوی مداوم منابع اسلحه است.

ژنرال مک کنزی درباره خروج آمریکا از افغانستان نیز گفت که آمریکا در هر مرحله از مراحل عقب نشینی از افغانستان آماده مقابله با هر حمله طالبان است.

او مدعی شد: ادامه ثبات در افغانستان پس از خروج نظامیان آمریکا دشوار است و این احتمال وجود دارد که موج بزرگی از آوارگان از افغانستان به سمت کشورهای همسایه به راه افتد.

وی افزود: من درباره اینکه ارتش افغانستان بتواند پس از خروج آمریکا از این کشور و قطع حمایت‌ها از آن دوام بیاورد، نگرانم.

مک کنزی همچنین گفت، معتقد است که انفجار موشک سوریه در اسرائیل غیر عمدی بوده و  نشان دهنده فقدان توانایی‌های دفاع هوایی سوریه است.

او در این خصوص گفت: من فکر می‌کنم این اتفاق، در واقع نشان دهنده ناکارآمدی پدافند هوایی سوریه است … فکر نمی‌کنم این یک حمله عمدی بود.

بامداد امروز بود که منابع محلی در فلسطین اشغالی از به‌صدا درآمدن آژیر‌های هشدار حمله موشکی در اطراف تأسیستات اتمی دیمونا خبر دادند.

پس از شنیده شدن صدای آژیرهای خطر، منابع عبری‌ گزارش‌هایی درباره شلیک یک موشک از خاک سوریه به سمت جنوب فلسطین اشغالی منتشر کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی، لحظاتی بعد گزارش‌های منتشر شده را تأیید و اعلام کرد که موشکی به سوی مناطق نزدیک به تأسیسات اتمی دیمونا شلیک شده که پدافند هوایی این رژیم در رهگیری آن ناموفق عمل کرده است.

انتهای پیام/.