فرماندار تبریز: ابطال انتخابات در حوزه وظایف هیات نظارت مرکزی است
فرماندار تبریز: ابطال انتخابات در حوزه وظایف هیات نظارت مرکزی است

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان تبریز از امضای صورتجلسه نهایی بین هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات شهرستان تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس به ننقل از سل تدبیر، رحیم شهرتی فر، گفت: امروز آخرین مهلت رسیدگی به شکایات کاندیداهای معترض به نتیجه انتخابات شورای شهر، به اتمام رسیده و صورتجلسه مشترک به امضای […]

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان تبریز از امضای صورتجلسه نهایی بین هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات شهرستان تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس به ننقل از سل تدبیر، رحیم شهرتی فر، گفت: امروز آخرین مهلت رسیدگی به شکایات کاندیداهای معترض به نتیجه انتخابات شورای شهر، به اتمام رسیده و صورتجلسه مشترک به امضای هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات رسیده است.

 وی ادامه داد: تایید صحت برگزاری انتخابات، به عهده هیات نظارت استان است و ابطال انتخابات در فرض محال نیز در حوزه وظایف هیات نظارت مرکزی است.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان تبریز در ادامه سخنان خود اعلام کرد که در صورت لزوم، اجازه بازشماری تعداد محدودی از شعبات اخذ رای را خواهیم داد.

شهرتی فر ابراز کرد: تایید صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر عهده هیات نظارت استان و همچنین ابطال آن نیز بر عهده هیات نظارت مرکزی است.

 گفتنی است دقایقی پیش، آقای بیگی، نماینده فعلی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه تهدید آمیز خود با یکی از رسانه های محلی ابراز کرد که ” اگر خواسته هیات نظارت، عملیاتی نشود، انتخابات شورای شهر ابطال می شود” در حالی که بر اساس گفته شهرتی فر، صورتجلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت امضا شده است و ابطال انتخابات، صرفا در حیطه اختیارات هیات مرکزی نظارت است.