فحاشی هواداران پرسپولیس مشکوک بود/ وزیر ورزش باید پاسخگو به مردم آذربایجان باشد
فحاشی هواداران پرسپولیس مشکوک بود/ وزیر ورزش باید پاسخگو به مردم آذربایجان باشد

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش باید پاسخگوی فحاشی هواداران پرسپولیس به مردم آذربایجان باشد. به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، محمد اسماعیل سعیدی،اظهار داشت: به عنوان نماینده مردمی که مورد اهانت قرار گرفته‌اند، برای خود وظیفه می‌دانم در خصوص فحاشی سازمان یافته هواداران یک تیم دولتی به مردم […]

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش باید پاسخگوی فحاشی هواداران پرسپولیس به مردم آذربایجان باشد.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، محمد اسماعیل سعیدی،اظهار داشت: به عنوان نماینده مردمی که مورد اهانت قرار گرفته‌اند، برای خود وظیفه می‌دانم در خصوص فحاشی سازمان یافته هواداران یک تیم دولتی به مردم آذربایجان از وزیر ورزش سئوال کنم. ضرورت دارد آقای سلطانی‌فر با حضور در صحن علنی و کمیسیون فرهنگی مجلس نسبت به اتفاقات بازی روز گذشته پاسخگو باشد.
وی ادامه داد: باتوجه به این‌که باشگاه پرسپولیس با پول بیت المال اداره می‌شود، توهین هواداران این تیم برای مردم قابل تحمل نیست.
سعیدی با تأکید بر این‌که فحاشی هواداران پرسپولیس مشکوک بود، عنوان کرد: این اتفاقات زیبنده فوتبال کشورمان نبوده و قطعاً سازماندهی شده است که مسئولان فدراسیون فوتبال باید به این موضوع ورود کرده و با عاملان بروز چنین اتفاقاتی برخورد کنند.
وی با بیان این‌که فحاشی هواداران پرسپولیس مصداق جمله معروف «آب در آسیاب دشمن ریختن» است، بیان کرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین قوم‌های مختلف است و مردم ما نباید بهانه دست دشمن دهند.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بارها در کمیته ورزش و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس از مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال دعوت کرده و خواستار فرهنگسازی آنان برای ریشه‌کن شدن فحاشی و حرکات سبک از ورزشگاه‌های کشور شده‌ایم که به نظر می‌رسد مسئولان باید با جدیت بیشتری به دنبال رفع این معضل ورود باشند.