غیبت بازیکن نامدار ماشین‌سازی
غیبت بازیکن نامدار ماشین‌سازی

[ad_1] بازیکن نامدار ‌ماشین‌سازی در تمرینات این تیم حضور ندارد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، فردین عابدینی کاپیتان تیم ماشین‌سازی تبریز بعد از شکست خانگی برابر تیم خوشه‌های طلایی ساوه و قطعی شدن سقوط این تیم، در رختکن از هم تیم‌های خود خداحافظی کرد. هر چند ابتدا تصور می‌شد شاید این خداحافظی به خاطر ناراحت […]

[ad_1]


بازیکن نامدار ‌ماشین‌سازی در تمرینات این تیم حضور ندارد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، فردین عابدینی کاپیتان تیم ماشین‌سازی تبریز بعد از شکست خانگی برابر تیم خوشه‌های طلایی ساوه و قطعی شدن سقوط این تیم، در رختکن از هم تیم‌های خود خداحافظی کرد.

هر چند ابتدا تصور می‌شد شاید این خداحافظی به خاطر ناراحت باخت خانگی باشد، اما عابدینی بعد از آن بازی، در هیچ یک از تمرینات تیم ماشین‌سازی حضور نیافت تا جدایی‌اش از این تیم رنگ واقعیت به خود گیرد.

فردین عابدینی به همراه حبیب گردانی بعد از جدایی از ماشین‌سازی به تیم دیگر نپیوسته بودند و با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی امکان حضور این دو بازیکن در تیم ماشین‌سازی فراهم شد، اما حبیب گردانی نیم فصل از این تیم جدا شد.

عابدینی فوتبال خود را از تیم‌های پایه ماشین‌سازی آغاز و سابقه بازی در تیم‌های تراکتور، استقلال تهران، مس کرمان، نساجی مازندران، آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷

 


[ad_2]