غرق شدن بانوی ۲۸ ساله در استخر آب
غرق شدن بانوی ۲۸ ساله در استخر آب

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: صبح امروز بانوی ۲۸ ساله ای در استخر آب شهرستان بناب دچار غرق شدگی شد و جان خود را از دست داد به گزارش قلم پرس، حبیب حسینقلی زاده گفت: صبح امروز دوشنبه مورخه ۱۳۹۵/۰۵/۵ ساعت ۹:۱۰ گزارش حادثه غرق شدگی از یک […]

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: صبح امروز بانوی ۲۸ ساله ای در استخر آب شهرستان بناب دچار غرق شدگی شد و جان خود را از دست داد

به گزارش قلم پرس، حبیب حسینقلی زاده گفت: صبح امروز دوشنبه مورخه ۱۳۹۵/۰۵/۵ ساعت ۹:۱۰ گزارش حادثه غرق شدگی از یک استخر آب به اپراتوری فوریتهای پزشکی شهرستان بناب شد.

وی ادامه داد: با اعلام این حادثه, تکنسینهای پایگاه اورژانس ۱۱۵ بناب بمحل حادثه اعزام و اقدامات احیائی را برای نجات این غریق آغاز کردند.

حسینقلی زاده ادامه داد: با توجه به تلاش تکنسینهای اورژانس پایگاه بناب برای نجات بانوی ۲۸ ساله غرق شده دراستخر آب, مثمرثمر نبود و متاسفانه غریق جان خود را از دست داد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: در مراکز عمومی , نیاز است که مسئولین و ناظران حتما آموزشهای لازم را برای نجات ببینند, تا در صورت نیاز بتوانند به مصدومین تا رسیدن نیروهای امدادی کمک کنند.