عوامل اجرایی المپیاد ورزشی جام پرچم تجلیل می‌شوند
عوامل اجرایی المپیاد ورزشی جام پرچم تجلیل می‌شوند

دبیر المپیاد ورزشی جام پرچم از برگزاری مراسم تجلیل از عوامل اجرایی این جام خبر داد. به گزارش قلم پرس، اسماعیل شاهی برگزاری موفق المپیاد ورزشی جام پرچم را افتخاری برای کلانشهر تبریز دانست و گفت: فراخوان ثبت‌نام این دوره از مسابقات از آذر ۱۴۰۰ منتشر شد و بیش از ۸۲۰۰ دختر و پسر از […]



دبیر المپیاد ورزشی جام پرچم از برگزاری مراسم تجلیل از عوامل اجرایی این جام خبر داد.

به گزارش قلم پرس، اسماعیل شاهی برگزاری موفق المپیاد ورزشی جام پرچم را افتخاری برای کلانشهر تبریز دانست و گفت: فراخوان ثبت‌نام این دوره از مسابقات از آذر ۱۴۰۰ منتشر شد و بیش از ۸۲۰۰ دختر و پسر از تبریز برای شرکت در این رویداد بزرگ ثبت‌نام کردند. خدا را شکر می‌کنیم که زحمات و تلاش‌های همه عوامل در پنج ماه گذشته، نتیجه داد و این المپیاد فرهنگی ورزشی به خوبی اجرا شد.
وی ادامه داد: این المپیاد در رشته های فوتسال، مینی فوتبال، والیبال، کشتی، کاراته، تکواندو، کیک بوکسینگ، دفاع شخصی، دو و میدانی، شنا، تنیس روی میز، دفاع شخصی و آمادگی جسمانی و در رده های سنی نونهالان و نوجوانان برای دختران و پسران برگزار شد.
شاهی عنوان کرد: خوشبختانه جناب سرهنگ ملاحسینی فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز اهتمام خاصی به مسئله ورزش و همچنین ورزش شهروندی دارد که جا دارد از ایشان صمیمانه قدردانی کنم.
وی گفت: به همان میزان که از مدال آوران المپیاد تجلیل کردیم از عوامل اجرایی این رویداد بزرگ نیز چهارشنبه ۲۴ فروردین بصورت ویژه تجلیل خواهیم کرد.