عملیات ساماندهی و آسفالت تراشی مسیر خیابان استاندارد تا تقاطع تختی در ولی عصر (عج)
عملیات ساماندهی و آسفالت تراشی مسیر خیابان استاندارد تا تقاطع تختی در ولی عصر (عج)

[ad_1] معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱ در راستای اجرای طرح “نگهداشت شهری” اقدام به اجرای عملیات ساماندهی و آسفالت تراشی جهت آسفالت اساسی در مسیر خیابان استاندارد تا تقاطع تختی واقع در ولی عصر (عج) کرد. به گزارش قلم پرس، طرح “نگهداشت شهری” که به منظور ساماندهی و اصلاح مسیرهای اصلی و فرعی […]

[ad_1]

معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱ در راستای اجرای طرح “نگهداشت شهری” اقدام به اجرای عملیات ساماندهی و آسفالت تراشی جهت آسفالت اساسی در مسیر خیابان استاندارد تا تقاطع تختی واقع در ولی عصر (عج) کرد.

به گزارش قلم پرس، طرح “نگهداشت شهری” که به منظور ساماندهی و اصلاح مسیرهای اصلی و فرعی سطح شهر آغاز شده، با سرعت و دقت در شهرداری منطقه ۱ اجرائی شده و تداوم دارد.
در راستای اجرای طرح مذکور، مسیر خیابان استاندارد تا تقاطع تختی ولی عصر (عج) در ضلع غربی خیابان آغاز و هم اکنون اکیپ‌های معاونت فنی و عمرانی در حال آسفالت تراشی این مسیر هستند که پس از این مرحله، شاهد عملیات زیرسازی و سپس توزیع آسفالت اساسی خواهیم بود.
شایان ذکر است، به منظور اجرای سریع و دقیق طرح “نگهداشت شهری” تمامی اکیپ‌های عمرانی و خدماتی منطقه ۱ در حال انجام برنامه‌های وسیع این طرح در سطح منطقه هستند.

[ad_2]