عملکرد مثبت شهرداری تبریز در اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان
عملکرد مثبت شهرداری تبریز در اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت : شهرداری تبریز جزو مجموعه‌هایی است که پیش از دریافت اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهوری به استان پروژهایی چون قطار شهری و حاشیه‌نشینی را پیش برده است.

به گزارش قلم پرس، عابدین خرم در جلسه پیگیری مصوبات سفر آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان به استان که با حضور یعقوب هوشیار، شهردار تبریز و مدیران دستگاه‌های دولتی برگزار شد، از شهرداری تبریز به عنوان دستگاهی خدمات‌رسان که پیش از دریافت اعتبارات سفر رئیس‌جمهور، پروژه‌های عمرانی کلان شهری را آغاز کرده است، قدردانی کرد.

وی افزود: از تمام دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص مجموعه شهرداری تبریز که پیش از دریافت اعتبار دولتی اقدام به آغاز پروژه‌های عمرانی و خدماتی خود کردند، قدردانی می‌کنم.

ساماندهی بافت حاشیه‌نشین شهری، قطار شهری، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی پروژه‌های مشارکتی شهرداری تبریز با دولت هستند که شهرداری تبریز منتظر دریافت اعتبارات دولتی این پروژه‌ها نمانده  و اقدامات عمرانی و پیگیری‌های لازم برای خرید و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی را انجام داده است.

تکمیل تملک مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب به عنوان پروژه بازآفرینی بافت حاشیه شهر، تکمیل خط یک قطار شهری تبریز و خرید ۲۳۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تبریز تنها بخشی از اقدامات مدیریت شهری تبریز در سال گذشته است که مورد تقدیر استاندار آذربایجان‌شرقی قرار گرفت.

انتهای پیام/