عملکرد شهرداری تبریز در تکمیل نواقص ورزشگاه یادگار امام قابل تحسین است
عملکرد شهرداری تبریز در تکمیل نواقص ورزشگاه یادگار امام قابل تحسین است

ایوب بهتاج گفت: از عملکرد شهرداری کلانشهر تبریز در ساخت راه دسترسی جدید به ورزشگاه سپاسگزاریم به گزارش قلم پرس، ایوب بهتاج از شهردار تبریز در رابطه با تکمیل زیرساخت های لازم جهت احداث راه دسترسی جدید استادیوم یادگار امام(ره) قدردانی کرد و گفت: با تلاش شهرداری تا بازی آینده تراکتورسازی مسیر دسترسی جدید به […]

به گزارش قلم پرس، ایوب بهتاج از شهردار تبریز در رابطه با تکمیل زیرساخت های لازم جهت احداث راه دسترسی جدید استادیوم یادگار امام(ره) قدردانی کرد و گفت: با تلاش شهرداری تا بازی آینده تراکتورسازی مسیر دسترسی جدید به استادیوم تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

بهتاج با بیان اینکه شهرداری با همکاری مالک محترم باشگاه به کمک اداره کل ورزش و جوانان آمدند و با تلاش مثال زدنی این جاده را به مرحله نهایی رسانده اند اظهار داشت: بهره برداری از این مسیر می تواند کمک قابل توجهی به روان سازی و کاهش ترافیک ورزشگاه کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان، ورزشگاه یادگار امام(ره) را یک سرمایه استانی خواند و تاکید کرد: همه مدیران و مسئولین شهری و استانی باید در حفظ و نگهداری این استادیوم با اداره کل ورزش و جوانان همکاری کنند. او افزود: امیدواریم فرمانداری در خصوص تایید ردیف بودجه ویژه نگهداری ورزشگاه یادگار امام با ما همکاری کند.

او در بخش دیگری از سخنانش خطاب به هواداران تراکتورسازی گفت: در کنار مسئولین از هواداران باشگاه می خواهیم در نگهداری از ورزشگاه و موضوع نظافت ورزشگاه به اداره کل ورزش و جوانان کمک کنند.

بهتاج در پایان با تقدیر از عملکرد شهرداری تبریز در حوزه تعمیرات، تجهیزات و بهسازی سالن های ورزشی، گفت: شهرداری تبریز بیشترین همکاری را با این اداره کل در بهسازی مجموعه هایی مانند یادگار امام(ره) و مجموعه شهید پورشریفی را داشته است.

او ادامه داد: از روابط عمومی شهرداری تبریز نیز به دلیل پیگیری مسائل فرهنگی و اجتماعی مجموعه های ورزشی کمال سپاسگزاری را داریم.