عملکرد رژیم غاصب صهیونیستی مصداق بارز جنایت علیه بشریت است
عملکرد رژیم غاصب صهیونیستی مصداق بارز جنایت علیه بشریت است
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: بر اساس مسایل حقوقی عملکرد رژیم غاصب صهیونیستی در طی چندین دهه گذشته مصداق بارز نسل کشی و جنایت علیه بشریت بوده است.

به گزارش قلم پرس، رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: بر اساس مسایل حقوقی عملکرد رژیم غاصب صهیونیستی در طی چندین دهه گذشته مصداق بارز نسل کشی و جنایت علیه بشریت بوده است.
موسی خلیل الهی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز قدس و سالروز آزادی خرمشهر، اظهار داشت: سالروز آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دوران دفاع مقدس بود و عظمت آن به حدی است که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد.
وی درادامه با اشاره به روز قدس و بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص، خاطرنشان کرد: امیدواریم آرزوی دیرینه مردم فلسطین و مستضعفین جهان و فرمایشات امام راحل و رهبر انقلاب به زودی تحقق یابد تا مردم فلسطین بر کشور خود حکومت کنند و رژیم غاصب کودک کش صهیونیستی از بین برود.
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی تاکید کرد: با توجه به بیانات راهبردی مقام معظم رهبری و به برکت نقش جبهه مقاومت، مردم بر سرزمین خود حکومت خواهند کرد.
بر اساس مسایل حقوقی عملکرد رژیم غاصب صهیونیستی در طی چندین دهه گذشته مصداق بارز نسل کشی و جنایت علیه بشریت بوده و شدیدترین جنایات امروز جنایت  این رژیم غاصب بوده که خانه و زندگی مردمی را که سال ها در خانه و سرزمین خود زندگی می کردند از هم پاشیده است.

انتهای پیام/